فقط صبر همراه با متانت و برخورد قاطع و محترمانه
با عرض پوزش از آقای بهزاد که نسبت به پستشون واکنش نشون میدم اما صد در صد با صیغه و هر شکلی از خیانت مخالفم به هیچ عنوان سمت این مسایل سوق پیدا نکنید که در اون صورت مطمعن باشید زندگیتون نابود میشه و مقصر تمام و کمالش شما هستید یه مدت صبوری کنید و برای ارتباط گرفتن پیش قدم نشید اگه همسرتون قدمی برداشتن فقط بگید در این مدت شما هم از نظر روحی آسیب دیدید و از برخورد ایشون ناراحتید اما از اونجا که همسر و زندگیتون رو دوست دارید حاضر به طلاق نیستید و در صورت برگشت ایشون حاضرید که تحت نظر یک مشاور خوب برای برگشت به زندگی مشترک و حفظ و تداوم زندگی هر دو نفر با هم آموزش ببینید
شاید شما هر دو جوان و احساساتی و بی تجربه باشید اما خطاهای بزرگی نداشتید و با کمی مهارت و تلاش و شناخت متقابل میتونید زندگی خیلی موفقی در آینده داشته باشید اما صیغه و خیانت (صیغه فقط برآوردن نیاز جنسی نیست بلکه یک خیانت بزرگ جسمی روحی و عاطفی هست کاری به شرعی یا غیر شرعی بودنش ندارم )زندگی شما رو قطعا نابود خواهد کرد هر چند با علاقه و عشقی که شما به خانمتون دارید بعید میدونم اصلا به همچین مساله ای فکر کنید انشاالله با رفتار درست و با کمک خدای مهربون زندگیتون هر چه زودتر رو به راه بشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)