سلام ، اين پست را دوستانه براي شما مي نويسم بازعلم به اينكه مي دانم حالتان خوش نيست،
اين گفته زير را از اقاي sci نقل ميكنم خطاب به شخصي كه از علل خيانت پرسيده بود
اين براي اقايان هم درست هست.مهمتر از همه اينكه زني به خودش احترام نگذارد! از خواسته هايش صرف نظر كند! رفتار جرات مندانه اي نداشته باشد.
تنها دليل سرد شدن خانمها دزدي يا بددهني و،،، نيست واقعا هر خانمي دوست دارد همسرش خيلي قدرتمند و قاطع باشد .البته بگذريم كه خيلي از خانمها خودشان مردشان را تضعيف مي كنند.
متاسفانه شما در ارتباط با همسرتان كاملا خودتان را ناديده مي گيريد حتي جايي نقل كردين در رابطه جنسي انقدر كه بفكر طرف مقالبتان هستيد خودتان لذت نمي بريد.
خانمها حتي قاطع ترينشان همسري برايشان جذاب است كه در جاهايي قاطعانه با آنها مخالفت كند . شايد ظاهرا ناراحت شوند اما در دراز مدت واقعا اينگونه نيست.
هميشه انعكاسي از ديگري بودن اساسا تحت هر شرايطي بودن از ميزان جذابيت كم ميكند.
اين وابستگي و اين حس عذاب وجدانها كه حربه اي براي كنترل شما شده است ،متوسل شدن به دلايلي چون استخاره و عدم قاطعيت و،،،همه اينها بيانگر اين است كه شما در اين ارتباط عزت نفستان بشدت اسيب ديده، ومتاسفانه هنوز داريد به اين تجارت ادامه مي دهيد از عزت نفستان كم مي كنيد و رضايت و همراهي را مي خريد در حاليكه در درازمدت منتقد دروني شما شما را با بي رحمانه ترين واگويه ها مورد سرزنش قرار مي دهد. انوقت شما ديگر خوشحال نخواهيد بود حتي با وجود همسر در كنارتان
بخاطر سربازي وجدان درد داريد درحاليكه بنظر من اين هزينه اي است كه همسر شما براي ازدواج با شما و چه بسا زندگي خودش پرداخت كرده. مي توانستند انتخاب نكنند.
متاسفانه يا خوشبختانه ادمها از دريچه نگاه ما بخودمان ما را مي بينند اگر براي خود احترام قايل بوديد ديگران هم احترام قايل خواهند بود نبايد انتظار داشته باشيد وقتي خودتان از طبيعي ترين حقوقتان مي گذريد ديگران نگذرند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)