به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 59
  1. #31
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 09 اسفند 98 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1396-5-08
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    3,016
    سطح
    33
    Points: 3,016, Level: 33
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    15

    تشکرشده 134 در 77 پست

    Rep Power
    0
    Array
    این بنده خدا همچنان از سکه و حق طلاق حرف میزنه . باید همچنان بر همون مواضع منطقی بمونی تا اینا از سرش بیوفته . خیلی هم هول نشو و نگران نباش . قرار نیست تا 6 ماه آینده طلاقی اتفاق بیوفته . تا شما نخای ، هیچ سرعتی در کار نیست . پس گزینه ی دوم رو برو جلو ولی هیچ قولی نده که مثلا آسون طلاق میدم. چرا باید یک چنین قول اشتباهی بدی؟ چرا اصلا باید به طلاق راضی باشی که حالا بخاد آسون باشه یا سخت؟

    دوست عزیز ، اومدن و رفتن سر زندگی به این آسونی ها که خانومت میگه نیست براش . باز داری سادگی به خرج میدی !! ایشون بر میگرده ولی رفتنش به این سادگی ها نیست . حتی اگر فرض کنیم دوباره هم رفت ، به همون دلیلی که الان داره بر می گرده ، دوباره چاره ای جز برگشتن نداره . یعنی وقتی حق طلاق رو به ایشون ندی ، همه چیز در کنترل شماست . شما هم که الحمد الله داری باش آروم جلو میری و داری تحملش میکنی . پس بدون که ایشون دیر یا زود بر می گرده و به این آسونی ها هم نمیتونه دوباره بره . حتی خانوادش که الان دارن حمایتش می کنن از یه جایی به بعد خسته میشن و بش میگن که دیگه حق نداری برگردی خونه ی پدرت !!

    پس صبور باش و بدون هیچ قول دادن غلط (= آسون طلاق دادن) ایشون رو برگردون . این تنها راهی هست که زندگی شما بعد از حدود یکی دو سال به آرامش و ثبات برسه . اگر هم تحمل خیره سری های ایشون رو نداری ، شاید بشه طلاق دادن رو بررسی کنیم اون هم در ازای بخشش کامل مهریه و . . .

    البته اگر خودت وجدانا فکر می کنی که باید یک پولی به ایشون به عنوان مهریه بدی ، اون چیزی که در توان داری و انصاف هست رو بده و طلاقش بده . ولی اگر قصد زندگی داری ، با صبر فقط همون مواضع منطقی رو جلو ببر .

    گر صبر کنی ز غوره حلوا سازم . واقعا صبر ، غوره ی ترش رو تبدیل به حلوای شیرین میکنه . پس ساده نباش و با صبر خودت ایشون رو رام و آرام کن

    قرار نیست ایشون برای شما تعیین تکلیف کنه و مثلا 2 تا راه پیش پات بزاره . شما یک راه سوم رو در پیش میگیری و با صبر ایشون رو به همون راه میبری

    این بحث استخاره هم من نمیدونم چیه که میگی . قوی باش و بگو که به 100 دلیل به هیچ عنوان حق طلاق رو نمیدم . رمز موفقیت شما اینه : قاطع ولی مهربان باش


    ویرایش توسط behzzad : سه شنبه 07 شهریور 96 در ساعت 13:05

  2. 3 کاربر از پست مفید behzzad تشکرکرده اند .

    mchavoshifans (سه شنبه 07 شهریور 96), ملودی 94 (سه شنبه 07 شهریور 96), مهرااد (شنبه 11 شهریور 96)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آذر 97 [ 02:33]
    تاریخ عضویت
    1396-5-13
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    61

    تشکرشده 5 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان اگه امکان داره کسانی دیگر هم به غیر از آقا بهزاد کمک کنه که بتونم تصمیم درستی بگیرم
    از آقا بهزاد هم ممنونم به خاطر راهنمایی
    امروز یعنی همین الان بهم پیام داده و گفته من که فکرامو کردم و نمیتونم بدون حق طلاق همینطوری برگردم و اینکه استخاره کردی درست نیست چون من یک طرف قضیه هستم یعنی من نمیخواستم استخاره کنم و تو نمیتونستی سرنوشت هر دوی ما رو بسپری به استخاره
    آقا بهزاد در مورد داستان استخاره اینه که من تنها راهیی که میتنستم خانوممو منصرف کنم از خواستن حق طلاق این بود برای همین استخاره گرفتم دیدم جوابش بد اومده
    لازمه بگم که خانومم قرار نبود به من جواب بده یعنی فکری کنه قرار بر این بود من انتخاب کنم بین دو حالتی که گذاشته بود که ظاهرا الان یک حالت از بین رفت

    دوستان لطفا راهنمایی کنید که داره مخم سوت میکشه...

  4. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    با سلام
    به نظرم به جای اینکه بخواین فرافکنی کنید و گردن استخاره بندازید قاطعانع و منطقی با لحن درست نظرتونو بگید اگر استخاره خوب اومده بود شما حق طلاق رو می دادید؟ خیلی این تفکر غیر منطقی هست
    شما توی یکی از پستهاتون نوشته بودید که خانمتون گفته قصد گرفتن مهریه رو نداره الان گفته که داره
    شما واقعا روی قولهای ایشون حساب می کنید؟

    ایشون سه تا راه داره
    1- بره مهریه رو بذاره اجرا و بعد حداقل یک سال دادگاه نهایتش ماهی یک سکه دریافت کنه و به جاش منتظر بمونه تا هروقت که شما تصمیم به طلاق بگیرید شاید این زمان ده سال هم طول بکشه
    2- طلاق توافقی بگیره و مهریه رو ببخشه و بره
    3- برگرده سر زندگیش و اگر برای برگشت حق طلاق رو میخواد مهریه رو ببخشه و بیاد یعنی مهریه رو می بخشه حق طلاق رو میگیره

    چرا شما نمی تونید منظور واقعیتون رو منطقی براش بیان کنید
    آخه مگه ایشون میخواد با معذرت میخوام گوسفند معامله کنه که همه چیز رو به نفع خودش حساب می کنه هنوز نمیدونه حتی اگر میخواد وارد معامله هم بشه به طرف معامله هم باید فکر کنه

    نظر من این هست به ایشون بگین جدا از بحث استخاره نظر واقعی شما هم همین هست (اصلا اصلا یک ذره نرم نشین در این باره) و اگر ایشون خیلی اصرار دارن به داشتن حق طلاق خوب در ازای بخشش مهریه میتونن به دستش بیارن و بعدا به قول خودشون با انگیزه برگردن (البته بگین میتونم به شما قول بدم به سهم خودم اشتباهاتی که داشتم رو تکرار نکنم ولی در مورد داشتن هر دو حق مهریه و طلاق اصلا روی شما حساب نکنن)

    اگر هم قصد ایشون گرفتن مهریه و یه طلاق راحت هست که بهتره برن قرص خواب بخورن و یه چرت بخوابن شاید به همه چیز با هم رسیدن

    در کمال آرامش حرف واقعی و تصمیم واقعیتون رو بهشون بگین

    اگر اصرار به طلاق توافقی داشتن هم دیگه زیاد اصرار به گذشت ایشون نکنید

    فقط یادتون باشه در تمام این موارد با آرامش و لحن درست صحبت کنید
    مطمئن هستم اگر ذره ای منطق داشته باشه ایشون با رفتار منطقی شما در این دوران حتی اگر طلاق هم بگیره به شما برمیگرده

    داشتن آرامش، صحبت منطقی، عدم فحاشی و گذاشتن احترام تا لحظه آخر کارهایی هست که شما باید انجام بدید ولی کوتاه اومدن و انعطاف در برابر صحبتهای غیر منطقی ایشون به نظر من ضرورتی نداره

    خودتون رو ببرید به مثلا چند هفته آینده و تصور کنید ایشون حق طلاق و مهریه رو به طور توام داره به محض کوچکترین مسئله ای هوس طلاق و مهریه می کنه البته اگر واقعا بعد گرفتن حق طلاق برگرده نه اینکه از فرداش قرار باشه توی دادگاه و محضر با ایشون ملاقات کنید
    من رفتار ایشون رو اونقدری بالغ نمیدونم که ظرفیت داشتن همه حقوق قانونی رو داشته باشن

    اینها نظرات شخصی من بود تصمیم رو خودتون باید بگیرید امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیرید ولی به نظر من به زور و با دادن چنین باجهایی سعی نکنید کسی رو نگه دارید
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  5. 4 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    mchavoshifans (چهارشنبه 08 شهریور 96), میس بیوتی (شنبه 11 شهریور 96), ملودی 94 (چهارشنبه 08 شهریور 96), مهرااد (شنبه 11 شهریور 96)

  6. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 فروردین 97 [ 15:13]
    تاریخ عضویت
    1396-4-23
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    3,665
    سطح
    38
    Points: 3,665, Level: 38
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 81.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience Points3 months registeredTagger First Class
    تشکرها
    241

    تشکرشده 277 در 110 پست

    Rep Power
    38
    Array
    با سلام
    به نظر من این حق طلاق خواستن ایشون بیشتر یه لجبازی کودکانه هست ...
    ایشون مگه خوسته محکم طلاق بگیره و تو این راهم رفته و شما سفت گفتی طلاقت نمیدم ؟؟
    تازه همون خانمهایی هم که واقعا طلاق می خوان و همسرشون راضی نمیشه با ابزار مهریه طلاقشونو میگیرن ...
    با توجه به اینکه هیچ دلیل منطقی اعم از خیانت شما، عدم امنیت مالی، خشونت فیزیکی و هتک حرمت و ... وسط وجود نداره و خانواده شما هم طبق گفته خودتون بارها برای بازگشت ایشون پیش قدم شدن و راهکار دادن ، بیشتر به نظر میرسه ایشون داره با شما و زندگیش بازی می کنه ...
    نظر من هم همینه که مهربون ولی قاطع بهش بگید بدون شرط برگرد به زندگی ... قبول نکرد یه مدت رهاش کنید تا به خودش بیاد ...
    الان حتی شما از لحاظ قانونی می تونید درخواست عدم تمکین ایشونو بدید بعد ایشون نشسته خونه مادرش برای شما شرط و شروط میذاره ؟؟

    نمیبینه اینقدر تلاش و علاقه شما رو به خودش و زندگی ؟؟
    من تو پست قبلیم هم تمام حالت هایی که ممکنه پیش بیاد رو طبق نظر و تجربه شخصی خودم براتون نوشته بودم دوباره اونها رو مطالعه کنید ...

    موفق باشید

  7. 2 کاربر از پست مفید ملودی 94 تشکرکرده اند .

    mchavoshifans (چهارشنبه 08 شهریور 96), میس بیوتی (شنبه 11 شهریور 96)

  8. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آذر 97 [ 02:33]
    تاریخ عضویت
    1396-5-13
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    61

    تشکرشده 5 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    الان نشستم دو ساعت باهاش صحبت کردم وکلی باهاش کلنجار رفتم که قبول کنه برگرده اما نکرد و گفت حق طلاق رو میخوام
    از ساعت 4 تا الان داشتم صحبت میکردم
    دیوانه شدم انقدر گفتم دوستت دارم
    انقدر گفتم بیا درست کنیم
    انقدر گفتم اشتباه داشتم ولی میخوام جبران کنم و تو هم جبران کنی و بسازی
    گفتم خطا جفتمون داشتیم که باید درست کنیم
    ( که همه رو واقعی گفتم)
    اما .....
    گفتم گفتی که برمیگردم
    گفت نه دوباره احساساتیم کردی و دیدم که نمیتونم و حالم خراب میشه برگردم
    میگه تضمین میخوام
    گفتم دوست داشتن من
    گفت نه
    گفتم چی ؟
    گفت حق طلاق

    مخم ترکید

  9. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 12 تیر 97 [ 22:36]
    تاریخ عضویت
    1390-2-15
    نوشته ها
    144
    امتیاز
    7,721
    سطح
    58
    Points: 7,721, Level: 58
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    1,069

    تشکرشده 1,120 در 173 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام

    به نظر میاد خانمتون در این زمینه نگرانی هایی داره. قبلا سر موضوع طلاق بحثی بین شما بوده؟ اینکه ایشون طلاق بخواد و شما بگی طلاق نمی دم؟

    شما با اون پیشنهاد موافقید که اگه خواست جدا بشه یه تعداد سکه توافقی بدید؟ اگه موافقید به نظرم ایشون تا تفاوت مهریه رو ببخشند و حق طلاق رو بگیرند.

    تگرانی شما از دادن حق طلاق به خاطر مهریه است؟

  10. کاربر روبرو از پست مفید hadieh تشکرکرده است .

    mchavoshifans (چهارشنبه 08 شهریور 96)

  11. #37
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 09 اسفند 98 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1396-5-08
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    3,016
    سطح
    33
    Points: 3,016, Level: 33
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    15

    تشکرشده 134 در 77 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با نظرات خوب کاربر فکور کاملا موافق بودم و فقط میخام 2 نکته رو در صحبت های ایشون تغییر بدم تا نظرم رو بدون تکرار صحبت های ایشون داده باشم :

    1- حتی اگر خانوم تون مهریه اش رو تمام و کمال بخشید و تمام حق و حقوق قانونی و فرا قانونی خودش رو بخشید ، باز هم شما نباید حق طلاق رو بدید . دلیل زیادی دارم ولی انقدر دوستان توضیحات خوبی دادند و بنده هم اشاراتی داشتم که دیگه به نظرم نیازی به تکرار نیست . دوست عزیز ، به عنوان فردی که زمانی خانوم خودم مهریه ی هزار سکه ایش رو بیش از 6 جا اجرا گذاشت دارم میگم . اگر مرد نقطه ضعف قانونی نداشته باشه ، قدرت حق طلاق از مهریه بسیار بیشتره . هیچ نیازی نیست این معامله رو انجام بدی . از طرف دیگه شما خانومت رو دوست داری و ایشون هم دست شما رو خونده و داره با شما بازی میکنه . پس مطلقا نباید آخرین ابزار خودت رو هم دو دستی تقدیمش کنی . . .

    2- کاربر فکور فرمودن «
    من رفتار ایشون رو اونقدری بالغ نمیدونم که ظرفیت داشتن همه حقوق قانونی رو داشته باشن
    » . میخام بگم که چنین بلوغی در هیچ بشری حتی فاطمه ی زهرا هم نیست! منظورم اینه که دادن همه ی حقوق به هر انسانی از اساس غلط هست و اصلا قابل بررسی هم نیست . خانوم شما که دیگه بماند! ایشون از همه چیز داره سوء استفاده میکنه وای به روزی که یک مقدار قدرت مانور بیشتری داشته باشه .

    الباقی نظرات من دقیقا تکرار نظرات کاربر فکور هست . فقط شما بهتره بیشتر از خانومت ، روی خودت کار کنی برادر! به عنوان یک دوست و یک برادر بزار بت بگم که خانومت تحت تاثیر خانوادش هست و قبلا هم برات مفصل نوشته بودم و اگر صحبت های یکی دو هفته پیش من رو مجدد بخونی ، پیش بینی کرده بودم که رفتارهای سینوسی خواهد کرد و دلیلش رو هم گفته بودم :

    نقل قول نوشته اصلی توسط behzzad نمایش پست ها

    جنابعالی بسیار ساده تشریف داری و حتی انگیزه ها و درونیات همسرت رو درست تشخیص نمیدی . بدون که همچنان از همین ناحیه ضربه خواهی خورد . همسرت بصورت آشکار از شما سوء استفاده ی احساسی میکنه و شما هم اصلا متوجه این مسائل نیستی و هر چیزی رو که به زبون میاره با سادگی ، باور میکنی . به نظرم توی یکی دوماه آینده همسرت بارها حرفش رو عوض خواهد کرد و بارها با شما بازی خواهد کرد . مثلا شرط و شروطش رو عوض میکنه و رفتارهای سینوسی میکنه . اولا به این دلیل که شما رو دوست داره ولی در عین حال فکر میکنه میتونه از سادگی شما بهره برداری کنه و احتمالا امتیازاتی بگیره . دلیل دوم برای بازی کردن و عوض شدن نظراتش اینه که به شدت تحت تاثیر خانوادش قرار داره و داره از اونا خط میگیره . پس بین علاقه ی خودش به شما و بین مطالبات خانوادش گیر میوفته و رفتارهای سینوسی خواهد کرد .

    توصیه می کنم انقدر ساده نباش و یاد بگیر فکور تر و مخصوصاً قاطع تر باشی . اگر دقت کنی می بینی که بنده که خانوم تون رو اساسا ندیدم ، بهتر از شما پیش بینی کرده بودم که به شما بی علاقه نیست (= ابراز بی علاقگی ایشون نوعی بازی هست و واقعیت نداره) ولی شما نوشتی که از نظر شما ، ایشون هیچ علاقه ای نداره . پس توصیه می کنم یک تجدید نظر جدی در سادگی خودت بکنی وگرنه از همین سوراخ بارها و بارها توسط افراد مختلف گزیده میشی . این روزها توی جامعه همه دنبال یک پینوکیو می گردن که ازش سواری بگیرن!! حالا ممکنه بعضی وقتا همسر آدم بشه روباه مکار و با آدم بازی کنه . البته خیلی ایرادی به همسر شما وارد نیست! شما باید ایراد خودت (=سادگی افراطی) رو بر طرف کنی و اشراف بهتری به نیت ها و انگیزه های آدم ها پیدا کنی .

    در مجموع توصیه های دوستان خوب بود و اگر روی سادگی خودت کار کنی و اون توصیه ها رو هم اجرا کنی ، زندگی تون به زودی درست خواهد شد .
    توصیه می کنم یکبار دیگه تاپیکت رو از اول تا اینجا مرور کنی . در اینصورت بازی ای که خانومت داره با شما میکنه و سادگی افراطی خودت رو شاید بهتر متوجه شدی . در ضمن شما صبرت هم کمه . بدون که وقتی زن داره بازی در میاره و مرد هنوز دوسش داره ، در واقع این آزمون صبر شماست و آزمون بسیار دشواری هم هست . دیگه نمیخاد مدام بش بگی دوست دارم وگرنه از چشمش میوفتی و خودت رو تحقیر می کنی . هیچکس نمیتونه یک انسان تحقیر شده رو دوست داشته باشه یا به اون تکیه کنه . آرام تر برو جلو و صبر رو سر لوحه ی خودت قرار بده . منظورم از اینکه معنی استخاره رو نفهمیدم این بود که از اساس این کار رو غلط میدونم و متاسف میشم که فردی تصمیمات مهم زندگی اش رو به همچین خرافاتی بسپره .

    اگر یک فرد با تجربه جای شما بود به راحتی خانومت و خانوادش رو رام خودش می کرد ولی شما بسیار ساده و عجول هستی و اونها هم حسابی دستت رو خوندن . برگرد دوباره تاپیکت رو دوره کن
    ویرایش توسط behzzad : چهارشنبه 08 شهریور 96 در ساعت 20:05

  12. کاربر روبرو از پست مفید behzzad تشکرکرده است .

    mchavoshifans (چهارشنبه 08 شهریور 96)

  13. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    با سلام مجدد
    کاربر محترم یه مدت هیچ سراغی از ایشون نگیرید و بذارید توی خلوت خودش فکر کنه
    هر وقتم اومد برای صحبت، منطقی حرف واقعی رو بزنید بدون اینکه گردن استخاره و یا شخص ثالث بندازید. بگید علاقه من به شما دلیل بر این نمیشه که از حوزه منطق خارج بشم و پیشنهادات غیر منطقی شما رو بپذیرم

    به نظر من بخشیدن مابه التفاوت مهریه هم ارزش دادن حق طلاق رو نداره چون الان با قوانین فعلی بعیده که هیچ خانمی بتونه در حد 50 تا سکه هم از مهریه اش بگیره چه برسه 110 تا، در واقع بخشیدن مابه التفاوت تا 110 یه چیزی توی مایه های خرج کردن روغن ریخته برای امامزاده هستش

    یک بار حرفتونو به ایشون بزنید و دیگه بذاریدش فکر کنه
    حضور دائمی شما ایشون رو مطمئن می کنه که شما در هر صورت هستید پس میشه هر آوانسی رو ا شما گرفت
    یه مدت به زندگیتون برسید به شغلتون و ...

    قدم بعدی هم با ایشون
    صبر کنید
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  14. 3 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    mchavoshifans (چهارشنبه 08 شهریور 96), میس بیوتی (شنبه 11 شهریور 96), مهرااد (شنبه 11 شهریور 96)

  15. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آذر 97 [ 02:33]
    تاریخ عضویت
    1396-5-13
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    61

    تشکرشده 5 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hadieh نمایش پست ها
    سلام

    به نظر میاد خانمتون در این زمینه نگرانی هایی داره. قبلا سر موضوع طلاق بحثی بین شما بوده؟ اینکه ایشون طلاق بخواد و شما بگی طلاق نمی دم؟

    خیر اصلا گفته نشده بوده همچین چیزی
    شما با اون پیشنهاد موافقید که اگه خواست جدا بشه یه تعداد سکه توافقی بدید؟ اگه موافقید به نظرم ایشون تا تفاوت مهریه رو ببخشند و حق طلاق رو بگیرند.

    بله من موافقم یعنی وجدانم نمیزاره این کارو نکنم
    تگرانی شما از دادن حق طلاق به خاطر مهریه است؟
    من اگه حق طلاق رو بدم دیگه فردا راحت میره درخواست طلاق میده بدون اینکه نظر منو بخواد و مهریه ام کامل میگیره و من هم خانوممو از دست دادم و هم اموالمو

    آقا بهزاد
    شما گفتی که بر میگرده

    دوست عزیز ، اومدن و رفتن سر زندگی به این آسونی ها که خانومت میگه نیست براش . باز داری سادگی به خرج میدی !! ایشون بر میگرده ولی رفتنش به این سادگی ها نیست . حتی اگر فرض کنیم دوباره هم رفت ، به همون دلیلی که الان داره بر می گرده ، دوباره چاره ای جز برگشتن نداره . یعنی وقتی حق طلاق رو به ایشون ندی ، همه چیز در کنترل شماست . شما هم که الحمد الله داری باش آروم جلو میری و داری تحملش میکنی . پس بدون که ایشون دیر یا زود بر می گرده و به این آسونی ها هم نمیتونه دوباره بره . حتی خانوادش که الان دارن حمایتش می کنن از یه جایی به بعد خسته میشن و بش میگن که دیگه حق نداری برگردی خونه ی پدرت !!
    دیدی برنگشت ؟
    دیدی دوباره زد زیرش ؟
    همانطور که خودمم گفتم و درست گفتم اگه اینطوری برگرده زود هم میخواد بره

    توصیه می کنم یکبار دیگه تاپیکت رو از اول تا اینجا مرور کنی . در اینصورت بازی ای که خانومت داره با شما میکنه و سادگی افراطی خودت رو شاید بهتر متوجه شدی . در ضمن شما صبرت هم کمه . بدون که وقتی زن داره بازی در میاره و مرد هنوز دوسش داره ، در واقع این آزمون صبر شماست و آزمون بسیار دشواری هم هست . دیگه نمیخاد مدام بش بگی دوست دارم وگرنه از چشمش میوفتی و خودت رو تحقیر می کنی . هیچکس نمیتونه یک انسان تحقیر شده رو دوست داشته باشه یا به اون تکیه کنه . آرام تر برو جلو و صبر رو سر لوحه ی خودت قرار بده . منظورم از اینکه معنی استخاره رو نفهمیدم این بود که از اساس این کار رو غلط میدونم و متاسف میشم که فردی تصمیمات مهم زندگی اش رو به همچین خرافاتی بسپره .

    اگر یک فرد با تجربه جای شما بود به راحتی خانومت و خانوادش رو رام خودش می کرد ولی شما بسیار ساده و عجول هستی و اونها هم حسابی دستت رو خوندن . برگرد دوباره تاپیکت رو دوره کن
    اومدم اینجا تا راهنمایی بگیرم تا بتونم حل کنم مطمئنا اگه تنهایی از پسش بر میومدم نمیومدم اینجا
    رام کردن مهم نیست مهم اینکه بخواد زندگی کنه بخواد تلاش کنه برای زندگیش گفتم که اون روزی که بردمش خونه و باهاش صحبت کردم قبول کرد و لی الان نه یعنی رام کردم اما پایدار نبود


    با سلام مجدد
    کاربر محترم یه مدت هیچ سراغی از ایشون نگیرید و بذارید توی خلوت خودش فکر کنه
    هر وقتم اومد برای صحبت، منطقی حرف واقعی رو بزنید بدون اینکه گردن استخاره و یا شخص ثالث بندازید. بگید علاقه من به شما دلیل بر این نمیشه که از حوزه منطق خارج بشم و پیشنهادات غیر منطقی شما رو بپذیرم

    به نظر من بخشیدن مابه التفاوت مهریه هم ارزش دادن حق طلاق رو نداره چون الان با قوانین فعلی بعیده که هیچ خانمی بتونه در حد 50 تا سکه هم از مهریه اش بگیره چه برسه 110 تا، در واقع بخشیدن مابه التفاوت تا 110 یه چیزی توی مایه های خرج کردن روغن ریخته برای امامزاده هستش

    یک بار حرفتونو به ایشون بزنید و دیگه بذاریدش فکر کنه
    حضور دائمی شما ایشون رو مطمئن می کنه که شما در هر صورت هستید پس میشه هر آوانسی رو ا شما گرفت


    قدم بعدی هم با ایشون
    ممنون
    میدونید چی گفته؟
    میگه حق طلاق رو بدی یکسال باهات زندگی میکنم و تلاش میکنم اما اگه ندی این یکسال رو تلاش میکنم و میرم برای مراحل طلاق

    الان هم برم کنار دوباره داداشش میاد پیام میدم یک میلیون رو بریز براش؟ کی ریختی ؟ ریختی براش؟

    10 میلیون و خورده ای گرفته دنبال یک میلیون هست و بعد از اونو خدا میدونه
    یه مدت به زندگیتون برسید به شغلتون و ...
    آدم روی هوا و زمین هست تکلیفش روشن نیست باید آبروداری کنی جلوی همه
    دعوتش میکنن باید بهونه بیارم که سرکارم نمیتونم
    حالش رو میپرسن و یادم میارن و من باید الکی بگم خوبه سلام میرسونه
    و ..........

  16. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 فروردین 97 [ 15:13]
    تاریخ عضویت
    1396-4-23
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    3,665
    سطح
    38
    Points: 3,665, Level: 38
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 81.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience Points3 months registeredTagger First Class
    تشکرها
    241

    تشکرشده 277 در 110 پست

    Rep Power
    38
    Array
    دوست عزیز!

    به نظر میرسه شما اصلا دقت به نظرات دوستان نمی کنید و فقط تند تند میاید ماوقع رو می نویسید!! البته شرایط سختی دارید درک می کنم ولی با این التهاب و بی صبری مشکلتون که حل نمیشه هیچ همه چیز بدتر هم میشه ...!!

    ببینید شما اگر حق طلاق رو به ایشون بدید این حالت پیش میاد:

    شما باید بشید فرمانبردار مطلق و آلت دست ایشون و با توصیفی که دارید از خودش و خانواده ش می کنید فردا تا ذره ای بر خلاف میل و سلیقه شخصی ایشون و خانواده ش عمل کنید بامبول "میرم طلاق می گیرم" دارید با مطالبه کامل حق و حقوق مالی !!

    خووووووب فکر کنید ببینید می تونید تسلط همه جانبه ایشون رو روی خودتون تحمل کنید و 100% طبق میل ایشون رفتار کنید و هیچ جا کم نیارید؟؟ این دیگه بستگی به خودتون داره هیچکس نمی تونه نظر بده ...

    اگر الان بگید حق طلاق نمیدم تهش چی میشه میشه بگید ؟؟ میره دنبال طلاق ؟ اوکی بذارید بره ... اگر ایشون واقعا اینقدر طلاق براش مسجل شده خب بذارید راهشو بره ... توی توافقات هم کوتاه نیاید اگر ایشون سفت دنبال طلاقه پس باید تمام یا بخش قابل توجهی از مهریه رو ببخشه تا شما راضی به طلاق بشید چون طلاق خواسته شما نیست الان درخواست ایشونه پس ایشون باید توی تدافقات کوتاه بیاد ...

    اصرار و خواهش هم دیگه بسه !! گفتنی ها رو گفتید پیام علاقه رو هم منتقل کردید ایشون هم به قدر کافی شنیدن ...

    آروم باشید ... صبور باشید ...

    ایشون میگه یا طلاق یا حق طلاق ؟ بگید از نظر من هیچکدوم حالا هر کاری میگی تا انجام بدیم ... میگه میرم دنبال طلاق؟ بگید میل قلبیم نیست ولی اگه تو می خوای باشه یا علی ...


    میشه بگید شما و هسرتون هر کدام چند سال سن دارید ؟؟

  17. 3 کاربر از پست مفید ملودی 94 تشکرکرده اند .

    mchavoshifans (پنجشنبه 09 شهریور 96), فکور (چهارشنبه 08 شهریور 96), میس بیوتی (شنبه 11 شهریور 96)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.