سلام دوسته عزیز
فقط نظرم و میگم
اگه جای شما بودم یکی دوسالی سفرم و عقب مینداختم و بعد با فکر ازاد و نه با عجله به ازدواج فکر میکردم و اگه قسمت به ازدواج بود
بعد از اون با مشورت هر دو اگه به این نتیجه رسیدیم که اون طرف زندگی بهتری خواهیم داشت دوباره اقدام میکردم
این همه صبر کردید یک دو سال هم روش ( اون طرف هم خبر خاصی نیست عزیز)
امیدوارم تصمیم عجولانه ای نگیرید








علاقه مندی ها (Bookmarks)