به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #6
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad.reza164 نمایش پست ها
    سلام خانم گيسو كمند.
    سلام آقای محمدرضا164
    ممنون از حضورتون چقد نکته های خوبی رو مطرح کردید


    نگاه كنيد شما يه دكمه داريد ( نمايندگي بلژيكي) حالا داريد سعي ميكنيد براش كت شلوار بدوزيد.

    اول از همه توضيح بدم كار استارت آپ خيلي تفاوت داره با كار شما.

    استارت آپ بر مبناي ايده و توانمندي افراد مي چرخه و دوران شتابدهي و سرمايه گذاري ريسك پذير بخش عمده اي از سود اون ها رو تملك ميكنه.

    به نظرتون میتونیم موفق بشیم چقدر زمان میبره ؟ چقدر احتمال کله پا شدنمون هست ؟ (صریح بگید دوست دارم خودمو آماده کنم)

    -------------------

    من چندين سال هست در صنعت ساختمان فعالم و اخيرا يك استارتآپي تو همين زمينه دارم داير ميكنم.
    پس من هی میام مزاحمتون میشم
    (برای دست گرمی : اوضاع بازار چهطوره ؟ ) اینو اصلا جواب ندید فقط وقتتونو میگیره معلومه دیگه اوضاع چهطوره :/ )

    پيشنهادم به شما اينه كه از سوددهي پروژه فعلا فاصله بگيريد و تمركزتون روي طرح توجيهي باشه. طرح توجيهي كه متعلق به يك شركت و شخص واحد هست. (ببخشید طرح توجیهی همون business plan هست ؟ ولش کنید اینو خودم میرم پیداش میکنم )

    بحث سرمابه گذاري رو از وظايف جدا كنيد.

    مثلا بگيد :

    سرمايه گذار 40 در صد سهام

    گيسوكمند كه مدير بازرگاني 20 درصد و باقي مسوليت ها هم همينطور.

    حالا تو طرح توجيهي به اين نتيجه رسيدين 50 ميليون سرمايه مي خواهيد، هر كسري از اين سرمايه رو شما آوردين، به همون نسبت از 40 درصد هم منتفع ميشيد.

    فقط حواستون باشه اين آورد سرمايه براي شركت ها، يكبار اتفاق بايد بيافته، اينطور نيست كه ماه ديگه ديدين، كم آوردين، 20 ميليون ديگه هم تزريق كنيد، كه اگر هر شريكي به نسبت سهم سرمايه گذاري اش پول نياره، محل مشكله.

    اين نكته رو هم در نظر بگيريد كه تو شركت ها وقتي سهامي به نام يك نفر كه عهده دار پستي هست ميزنند دارن حقوقش رو بهش ميدن.

    مثل تيم كوك مدير عامل اپل، يه حقوق ثابت داره كه خيلي كمه و بخشي از سهام اپل كه جاي حقوقي اش بر ميداره و براي اونه كه تيم كوك بفهمه با رشد شركت ، خودش هم درآمدش زياد ميشه.

    خوب اگر اینطوریه ، پس به نظرم هممون حقوقمونو به جای خیرید سهام بزاریم و من قید اون 5درصدو بزنم و مدیرفنی قد اون 10درصد رو بزنه و مدیرعامل هم سهامش بیشتر نباشه، یکسان باشه منطقی تره

    یه سوال دارم : ببینید وقتی ما میاییم nدرصد میزاریم برای برداشت سهام دار - nدرصد برای هزینه ها nدرصد برای توسعه و.. ، شاید مثلا از یه پروزه 10 تومنی اگر 20درصد بزاریم برای هزینه ولی 25درصدش هزینه باشه چون متغیر هست ، این چهطوری حساب میشه اون 5درصد اضافه رو چیکار میکنیم ما که نمیتونیم از اینجا بیاییم درصد مشخصی برای اینها تعریف کنیم
    اینها در اون طرح توجیهی که فرمودین بدست میاد؟
    -----------------------------

    حالا خود شما:

    بحث سايت و رنگ يكي گوگل خيلي سخته.

    ممنونم که غلطمو به روم نیاوردید ، میگم چرا این کلمه رک یکم یهجوریه :(

    بايد از همين الان سئو آف پيج تون رو كار كنيد، ASP.net MVC يا PHP رو بررسي كنيد .
    كلمات كليدي، سئو آن پيج، گرافيك، تبليغات فضاي مجازي و ميداني ، بازاريابي مستقيم بهترين بازخورد رو تو صنعت ساختمان داره، شركت در نمايشگاه هاي ساختمان كه فكر كنم حدود 15 تا نمايشگاه در طور سال برگزار ميشه

    وای من خیلی به این گزینه امیدوار بودم ، فکر میکردم خودم میتونم انجام بدم (برم یاد بگیرم و بیام پیاده کنم ، البته سایتو میخام بدم بیرون طراحی کنه ولی با لوگو و شمایلی که خودم میگم .)
    چقدر طول میکشه سایت بالا بیاد (صفحه اول) و چقدر هزینه داره ؟
    یه کوچولو ناامید شدم

    شرکت در نمایشگاه رو میدونید حدودا چقدر هزینه داره ؟ بین المللی یا داخلی .

    بعدا ادامه ميدم، ببخشيد بايد برم
    زحمت کشیدید
    در مورد سمتها هم اگر جای پستی خالیه و ضروریه یا وظایف داره اشتباه تعریف میشه دوستان بفرمایید.
    چرا من نمیتونم تشکر بزنم ، تشکر رو میزنم هیچ واکنشی نداره
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  2. 4 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (دوشنبه 30 مرداد 96), niazzz (سه شنبه 31 مرداد 96), سرشار (چهارشنبه 01 شهریور 96), شیدا. (جمعه 03 شهریور 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه ی مسموم مجازی با نامزدم
    توسط afraa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مرداد 94, 21:42
  2. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 فروردین 90, 13:14
  3. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 فروردین 90, 18:16
  4. دوست مجازی ! احساس مجازی !
    توسط lord.hamed در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 87, 16:54
  5. عشق یک طرفه و بازی با احساساتم
    توسط hasty در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 بهمن 86, 12:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.