به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1395-4-04
    نوشته ها
    194
    امتیاز
    6,016
    سطح
    50
    Points: 6,016, Level: 50
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 64.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    369

    تشکرشده 353 در 152 پست

    Rep Power
    47
    Array
    با توجه به صحبت های شما، فکر نمیکنم قضیه انتحار باشه. بیشتر شبیه بهانه جوییه.

    1 اون ازم بزرگتر2 ما فاميليم بچه مون مشكل دار ميشه3 الان ازدواج كنم باهاش بايد فورا بچه دار شم4.زن يا خوشكله يا كارمند
    مگه از اول این رو نمی دونست که ازش بزرگترید؟ اگه مشکل بچه اس چرا 5 سال پیش برای خواستگاری رسمی و ازدواج اقدام نکردن؟؟ ایشون فرد مسئولیت پذیری نیستن.

    در واقع من ميخواستمش ولي خيلي دل شكسته و عصباني بودم و غرورم له شده بود بعد چند هفته اس دادن كه تو عوض شدي و رابطمون جدا شده و خداحافظ . منم خيلي عصباني شدم و گفتم خداحافظ
    این جمله شون نشون میده که دنبال بهانه برای رهایی از گندی که تو زندگی تون زدن بودن!!! تو عوض شدی!!!! تو نمیخوای!!! نخیر عزیزم این آقای محترم شما رو خیلی وقته بوده که

    نمیخواستن. دنبال بهانه بودن که عوض شدن شما رو بهترین راه برای خلاصی از شما دونستن.

    بله شما عوض شدی و متوجه شدی که ایشون فقط شما رو بازیچه قرار داده بودن . شما با توجه به حق طبیعی تون این مسئله رو بهش گفتی و خب!!! نتیجه چی شد؟ متوجه شد که دیگه

    نمیتونه در کنار شما باشه بدون اینکه تعهدی داشته باشه.

    از نظر دیگه اگه قرار بر اقدام انتحاری باشه آینده شما با این آقا در صورت ازدواج به احتمال بالا ورود زن دوم به زندگی تون می بوده و خیانت که تو جامعه هر روزه شاهد این هستیم که آقا با

    عصبانیت جزئی و با توجه به یک سری دلایلی که از نظر خودش منطقیه اقدام به ترک همسرش میکنه. نشانه های عدم تناسب برای ازدواج همینا هستن عزیزم!!!! بنابراین می دونم سخته

    ولی شما نباید ناراحت باشید. ازدواج مگه بچه بازیه و اگه اون آقا اونقدر بچه اس که برای گرفتن حال شما اقدام انتحاری کرده !!!! خیلی بچه اس.... خیلی.....

    من درکتون میکنم و امیدوارم که این شما باشید که خوشبختی رو نصیب خودتون می کنید و برای اون آقا هم نمیتونم آرزوی بد کنم ایشون حق انتخاب دارن و متاسفانه این شما

    بودی که خواستی بازیچه دستشون باشی و تکلیف خودت رو تو این سال ها مشخص نکردی. نباید اجازه می دادی که این اتفاق حالا بیوفته.

    مطمئن باشید اون دختر خانم خیلی بهتر از شما هستن و شکی در این نیست. ایشون به اون اقا اجازه ندادن که بدون داشتن تعهد بهشون ابراز علاقه کنن و زنانگی شون رو صرفا در صورتی

    بروز میدن که تعهدی این وسط باشه و در غیر این صورت فقط روایط رسمی دارن. دقیقا برعکس شما. نه خوشگلی نه کارمندی و نه سن کم فقط و فقط رفتار بالغانه اون خانم و خانواده

    شون برتری شون نسبت به شماست.

    من متوجه هستم که ناراحتید و به عنوان یک خانم حس بدی نسبت به اون آقا پیدا کردم و باور کنید با اینکه چنین اتفاقی برای من نیوفتاده اما باز هم درکتون میکنم و به اندازه ای که شما

    عصبانی و ناراحتید من هم عصبانی و ناراحتم. اون آقا با شما گشته بهتون ابراز علاقه کرده و کیفشو برده آخرم گفته تو زنانگی نداری!!!! من شما رو در این مسئله مقصر میدونم. هر چند اون

    آقا مقصر تر از شماست اما شما مسئول زندگی خودتون بودید. نباید اجازه می دادید.

    من مطمئنم شما همون طور که نزدیکانتون میگن و همین که اون آقا این همه سال با شما بوده، ویژگی های مطلوب زیاد دارین. مطمئنم زیبا و خیلی خانوم هم هستید. امیدوارم خودتون رو

    نبازید. این روزها برای شما سخت خواهد گذشت اما میگذره.

  2. 2 کاربر از پست مفید زندگی خوب تشکرکرده اند .

    نیلوفر:-) (شنبه 21 مرداد 96), غبار غم (دوشنبه 23 مرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اعتماد به نفسم رو بعد از اشتباهات همسرم از دست دادم
    توسط RIRAYA در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 بهمن 95, 22:41
  2. به خاطر دوری طولانی از محیط کار اعتماد به نفسم رو به شدت از دست داده ام
    توسط S.H.I.D.E.H در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 06 اردیبهشت 93, 13:39
  3. درخواست مهریه و بی اعتماد شدن به همسرم
    توسط mohammad2012 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 10 فروردین 92, 13:30
  4. اعتماد به نفسمو به خاطر ظاهرم از دست دادم ...
    توسط sfm67 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 دی 91, 11:47

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.