به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    سلام دوست عزیز

    حالتون رو درک میکنم. منم با نظر آقای امین کاملا موافقم.

    ببینید شما نمیتونید رابطه ای که سالها خراب هست رو درست کنید. اتفاقا دخالت شما میتونه اونا رو به این شرایط عادت بده.

    بعید نیست اونا وقتی با هم تنها بشن حداقل از سر اجبار به هم نزدیک تر بشن. ولی الان اینجوری که شما خودتون رو وسط انداختین و همه مسئولیت ها رو گردن گرفتید

    خیلی بعیده چیزی عوض بشه.

    بعدم بر فرض که شما همچین موقعیت خوبی رو از دست بدین تا کی میتونین به همچین شرایطی ادامه بدید؟ هیچ وقت نمیخواین ازدواج کنید و بچه دار بشید؟

    شاید بگین اونجوری هم میتونین بهشون نزدیک باشین و رسیدگی کنید ولی با توجه به شرایط خانوادتون ،این میتونه روی زندگی مشترک شما هم در آینده اثر منفی

    بزاره.

    به نظر من بهترین راه همین جدایی هست.اینکه شما تا ابد کنارشون بمونید فداکاری درستی نیست. فداکاری واقعی رو پدر و مادرتون باید انجام میدادن که توی

    بچگی اونجور شما رو کتک نمیزدن و بعدها هم حداقل به خاطر آسیب ندیدن بچه هاشون در ظاهر رابطه خوبی با هم داشتن و شما رو سنگ بلای رابطه معیوب

    خودشون نمیکردن.

  2. 3 کاربر از پست مفید آنیتا123 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (دوشنبه 16 مرداد 96), شیدا. (دوشنبه 16 مرداد 96), صبا_2009 (دوشنبه 16 مرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با این وضعیت من چیکار کنم با خانواده شوهرم
    توسط روزنه ی امید در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 دی 93, 23:52
  2. مخالفت فقط بخاطر موقعیت مکان زندگی اون دختر
    توسط رضابکرانی در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 30 تیر 92, 18:48
  3. چطور معیارام رو بهینه کنم از وضعیت سطحی به وضعیت عمقی
    توسط poorhashem در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 00:18
  4. برای موقعیت بهتر صبر کنم؟
    توسط nargol در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 خرداد 91, 03:24
  5. 15 واقعیت درباره ازدواج
    توسط جوانه؟؟؟ در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 اردیبهشت 91, 21:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.