سلام
دعوای پدر ومادر یکی از پیچیده ترین مسائل خانواده هست.یک دلیل اون غیر قابل پیش بینی بودن آینده دعواهاست و از طرف دیگه تغییر مدام این نگرش که تقصیر کدوم طرف هست یا کدوم بیشتر مقصره .هر دو موردش رو خودت به عینه دیده ای.اگر امکان دخالت مثبت برای تونیست یعنی نمیتوانی به تدریج دلهای اونها رو به هم نزدیک کینی دخالت نکردن در امور اونها تبعاتش بسیار کمتره موفقیت های تحصیلی وخانوادگی فرزندان خانواده های پرتنش میتونه گام مهمی در کمتر شدن تنش در خانواده باشه.
هر انسان سالمی بنا بر طبع خودش میل به حفاظت وحمایت از اعضای خانوادش دارد اما اگر این میل در جای غیر ضروری خودش استفاده بشودو باعث ایجاد روحیه کمالگرا ومحافظت کننده در شما بشود طوری که موفقیت های خودت رو هم تحت الشعاع قرار بدهد به صورت جبری ایی شما رو به سمت دخالتهای منفی و زیاد کردن تنش در خانواده هدایت میکند.
گرفتن بورسیه وادامه تحصیل شما آسیبی به خانوادت نمیزند وهمچنان میتونی در کنارش هر جا فرصتی بدست آمد مراقبتهایی هم از خانوادت انجام بدهی
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)