رابطه ی 3 ماه ارزششو نداره که بخاید مابقی عمرتونو تلف کنید برای همدیگه. هرچقدرم که وابسته باشه الان جدا بشید بهتره تا با قول و امید واهی هی ای نرابطه رو کش بدید.
تشکرشده 144 در 48 پست
رابطه ی 3 ماه ارزششو نداره که بخاید مابقی عمرتونو تلف کنید برای همدیگه. هرچقدرم که وابسته باشه الان جدا بشید بهتره تا با قول و امید واهی هی ای نرابطه رو کش بدید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)