سلام تاپیک تصویر ذهنی میتونه خیلی مفید باشه ازین لحاظ که :
فعالیت مجازی جزیی از شخصیت ماست شاید کامل نباشه ولی میتونه بازخوردای خوبی بدهتصویر ذهنی بیشتر بر اساس برداشتهای افراد از فعالیت های کاربر باشد تا کاربر مذکور متوجه شود که رفتارش چه بازخوردی بین دیگران ایجاد می کند.
مثلا زودرنجی، غرور و...
به من اینجا گفتن مغرور!!! و ازون روز دارم رو رفتارام تو زندگی واقعی دقت میکنم و باز متوجه نشدم این مغروری که گفتن خوبه یا بده ؟حس خوبی ازش نمیگیرن لابد!
به من گفتن لحنت بعضی وقت ها حالت کل کل داره که واقعا هم تو زندگی واقعی ام این لحن رو داشتم و اصلاحش کردم
که این ها تو زندگی واقعی نمود بیشتری داره .
هرچند اخیرا ارتباطات تو سایت کمتر بوده و شاید گفتن تصویر ذهنی سخت تر باشه .
بازهم دوستان نظر بدن![]()








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)