سلام دوست خوبم ممنون از راهنماییتون
اره شاید حق با شما باشه! بیشتر رفتارهاش بستگی به رفتار من داره، من وقتی ناراحت میشم و دلیل ناراحتیمو میگم از نظر ایشون این مسئله جای ناراحتی نداره و عصبی میشه و منم از گفته ی خودم پشیمون میشم!
ولی تا زمانی هم که خوبمو ناراحت نیستم ایشونم خیلی خوبه!
اره حق با شماست من باید کمی تو رفتارم دقت داشته باشمو مواظب باشم که زود ناراحت نشم (ولی چیکار کنم من خیلی احساساتیم..) ولی رو خودم بیشتر کار میکنم!
خیلی ممنون از پست مفیدتون![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)