
نوشته اصلی توسط
farhad.
سلام
میخواستم نطرمو بدم در مورد این تاپیک ماشالله همه ی دوستان کاملا علمی بحث کردند من تحصیلاتم مالی هست و نمیتونم مثل سایر دوستان راهنماییتون کنم بیایید یکم مثبت نگاه کنیم یکسری از اقایون دوست دارند مالک کسی شوند تا حالا شریک که میتونه از علاقه زیاد باشه نسبت به طرف مقابل فک میکنند اگر بره طرفشون سر کار دارند با بقیه تقسیمش میکنند اما همین که خیالشون راحت بشه که طرف مقابلشون هم به همین مقدار علاقه مند هست یکم کوتاه میان مخصوصا بعد از ازدواج که این احساس تملک مام انرژی شمارو بگیرد مخالفت نخواهند کرد اقایون از خانوما یکم خانومی میخواند نه دور از جون تراکتور (والا من یک سری همکار خانم دارم اینقد حرص و جوش کار میزنند از صد تا مرد مرد تر شدند روحیه ی ی خانم رو به ندرت درشون میبینم ) شما به نظرم پیشنهاد کار پاره وقت رو بده و البته در محیط مناسب ببینید نظرشون چیه فکر نمیکنم کاملا مخالفت کنند . خیره ایشالله
علاقه مندی ها (Bookmarks)