به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط farhad. نمایش پست ها
    سلام
    میخواستم نطرمو بدم در مورد این تاپیک ماشالله همه ی دوستان کاملا علمی بحث کردند من تحصیلاتم مالی هست و نمیتونم مثل سایر دوستان راهنماییتون کنم بیایید یکم مثبت نگاه کنیم یکسری از اقایون دوست دارند مالک کسی شوند تا حالا شریک که میتونه از علاقه زیاد باشه نسبت به طرف مقابل فک میکنند اگر بره طرفشون سر کار دارند با بقیه تقسیمش میکنند اما همین که خیالشون راحت بشه که طرف مقابلشون هم به همین مقدار علاقه مند هست یکم کوتاه میان مخصوصا بعد از ازدواج که این احساس تملک مام انرژی شمارو بگیرد مخالفت نخواهند کرد اقایون از خانوما یکم خانومی میخواند نه دور از جون تراکتور (والا من یک سری همکار خانم دارم اینقد حرص و جوش کار میزنند از صد تا مرد مرد تر شدند روحیه ی ی خانم رو به ندرت درشون میبینم ) شما به نظرم پیشنهاد کار پاره وقت رو بده و البته در محیط مناسب ببینید نظرشون چیه فکر نمیکنم کاملا مخالفت کنند . خیره ایشالله
    شما اصلا مطلب رو خوندید ؟
    می گه بدون من بیرون نرو ، بعد شما می گی پیشنهاد کار پاره وقت بده ؟
    ---
    خانم عزیز یه چرخی تو کانال بزن ، مورد مثل شما زیاد هست ، توجه به حرف های بقیه هم نکن ، آدم ها تو نامزدی همیشه بهترین حالت و البته حتی ظاهر سازی می کنند چه برسه به بعد ازدواج

  2. 3 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    amal (دوشنبه 12 تیر 96), نیکیا (دوشنبه 12 تیر 96), المای (دوشنبه 12 تیر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 مهر 92, 09:34
  2. +نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: شنبه 14 اردیبهشت 92, 00:02
  3. پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 87, 10:26
  4. * نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن عدم آمادگی برای ازدواج در ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 26 بهمن 87, 11:28
  5. +علاقه دختر به پسری که اختلاف سنی زیادی دارند
    توسط dawn_hme در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 اردیبهشت 87, 02:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.