به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 مرداد 96 [ 11:27]
    تاریخ عضویت
    1396-3-27
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    255
    سطح
    5
    Points: 255, Level: 5
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با تشکر از همه دوستان عزیز به ویژه مدیر همدردی که برای این پست وقت گذاشتند. طبق سوالاتی که دوستان داشتن، خواستم چند مورد به توضیحات اضافه کنم:

    _ حساسیت ایشون بیشتر روی خود من هست. پدرشون فوت شدن و با مادر و برادر کوچکترشون زندگی می کنن و تا حالا نشده ببینم حساسیتی از این نوع برای مادر و برادرشون داشته باشن. طبق گفته های خودشون این حساسیت و تعصب در خانوادشون برای مردها نسبت به همسرشون هست.
    - طی چند روز اخیر چندین بار برای مراجعه به مشاوره باهاشون صحبت کردم ولی ایشون گفتن که پیش مشاور نمیان و خودم تنهایی برم. به نظرتون تنهایی پیش مشاور رفتن میتونه کارساز باشه؟. اخه بیشتر خودم قصد داشتم که مشاور با ایشون هم صحبت کنه و صرفا براساس حرفهای من نتیجه گیری انجام نشه.
    - برای تمام حرفها و حساسیتهاشون دلیل دارن اما اون دلایل از نظر من قابل قبول و توجیه پذیر نیست. مثلا برای بیرون رفتن میگن حتما باید با خودم بیرون بری و استدلالشون این هست که اگه من پیشت باشم خودم حواسم بهت هست و کسی نمیتونه چیزی بگه و نگاه بد کنه و ... اما من بسیار ساده میگردم. اهل ارایش کردن و جلب توجه نیستم. تو محیط کار مانتو ازاد با مقنعه بلند میپوشیدم و با حجاب کامل بودم و خداروشکر تاالان مورد خاصی برام پیش نیومده که کسی بخواد تمام وقت ازم محافظت کنه.
    - یه مورد دیگه اینکه شاید بتونه به راهنمایی ها کمک کنه و اینکه دوستان فرمودن ممکنه به دلیل وقایع گذشته ایشون باشه این هست که حدود 2 سال پیش از اشنایی با بنده با دخترخانمی به مدت 4 سال نامزد بودن. طبق گفته خودشون به دلیل سختگیری های زیادی که خانواده دختر داشتن و همچنین با عرض معذرت متوجه شدن که دخترخانم فاقدباکرگی هستن ازشون جداشدن. در مورد رابطه گذشتشون خیلی سربسته به من گفتن و وقتی سوالی هم پرسیدم خیلی سربسته جواب دادن و میگن اون رابطه تموم شده و دیگه نمیخوان راجع بهش صحبت کنن. اما من نمیدونم که اون دخترخانم به خاطر رفتاراین اقاجداشدن یااینکه این اقابه خاطر این چیزها جداشدن. الان دارم باخودم فکر میکنم که شاید به خاطر تاثیری که ایشون از رابطه گذاشتشون داشتن دارن این رفتارهارو با من انجام میدن.
    ویرایش توسط amal : شنبه 10 تیر 96 در ساعت 11:48

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amal نمایش پست ها
    با تشکر از همه دوستان عزیز به ویژه مدیر همدردی که برای این پست وقت گذاشتند. طبق سوالاتی که دوستان داشتن، خواستم چند مورد به توضیحات اضافه کنم:

    _ حساسیت ایشون بیشتر روی خود من هست. پدرشون فوت شدن و با مادر و برادر کوچکترشون زندگی می کنن و تا حالا نشده ببینم حساسیتی از این نوع برای مادر و برادرشون داشته باشن. طبق گفته های خودشون این حساسیت و تعصب در خانوادشون برای مردها نسبت به همسرشون هست.
    - طی چند روز اخیر چندین بار برای مراجعه به مشاوره باهاشون صحبت کردم ولی ایشون گفتن که پیش مشاور نمیان و خودم تنهایی برم. به نظرتون تنهایی پیش مشاور رفتن میتونه کارساز باشه؟. اخه بیشتر خودم قصد داشتم که مشاور با ایشون هم صحبت کنه و صرفا براساس حرفهای من نتیجه گیری انجام نشه.
    - برای تمام حرفها و حساسیتهاشون دلیل دارن اما اون دلایل از نظر من قابل قبول و توجیه پذیر نیست. مثلا برای بیرون رفتن میگن حتما باید با خودم بیرون بری و استدلالشون این هست که اگه من پیشت باشم خودم حواسم بهت هست و کسی نمیتونه چیزی بگه و نگاه بد کنه و ... اما من بسیار ساده میگردم. اهل ارایش کردن و جلب توجه نیستم. تو محیط کار مانتو ازاد با مقنعه بلند میپوشیدم و با حجاب کامل بودم و خداروشکر تاالان مورد خاصی برام پیش نیومده که کسی بخواد تمام وقت ازم محافظت کنه.
    - یه مورد دیگه اینکه شاید بتونه به راهنمایی ها کمک کنه و اینکه دوستان فرمودن ممکنه به دلیل وقایع گذشته ایشون باشه این هست که حدود 2 سال پیش از اشنایی با بنده با دخترخانمی به مدت 4 سال نامزد بودن. طبق گفته خودشون به دلیل سختگیری های زیادی که خانواده دختر داشتن و همچنین با عرض معذرت متوجه شدن که دخترخانم فاقدباکرگی هستن ازشون جداشدن. در مورد رابطه گذشتشون خیلی سربسته به من گفتن و وقتی سوالی هم پرسیدم خیلی سربسته جواب دادن و میگن اون رابطه تموم شده و دیگه نمیخوان راجع بهش صحبت کنن. اما من نمیدونم که اون دخترخانم به خاطر رفتاراین اقاجداشدن یااینکه این اقابه خاطر این چیزها جداشدن. الان دارم باخودم فکر میکنم که شاید به خاطر تاثیری که ایشون از رابطه گذاشتشون داشتن دارن این رفتارهارو با من انجام میدن.
    سلام

    به گفته خودشون میشه احتمال داد که شاید این تعصب و بدبینی زیاد از رابطه قبلیشون برای ایشون ایجاد شده باشه

    و یا برعکس این خصلتشون باعثه بر هم خوردن نامزدی قبلیشون شده بوده باشه..

    ولی به نظر من ایشون قریب به یقین راست میگن که همین اول کار این محدودیت هارو برا شما تعیین میکنند تا دوباره گرفتار چنین مشکلی نشن

    ترسی که در رابطه قبلی برای ایشون ایجاد شده دید ایشونو به جامعه منفی کرده و دائم فک میکنه اگه شما تنها برید جائی , قاپ شما رو خواهند دزدید و واسه همین چنین دیدی رو مادرشون ندارن

    ایشون حتما باید برن پیشه مشاور

    اگه نرفتند شما هم فعلا دست نگه دارید و هیچ کاری نکنید

    به نظر من قابله درمانه

  3. کاربر روبرو از پست مفید جوادیان تشکرکرده است .

    amal (شنبه 10 تیر 96)

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amal نمایش پست ها
    با تشکر از همه دوستان عزیز به ویژه مدیر همدردی که برای این پست وقت گذاشتند. طبق سوالاتی که دوستان داشتن، خواستم چند مورد به توضیحات اضافه کنم:

    _ حساسیت ایشون بیشتر روی خود من هست. پدرشون فوت شدن و با مادر و برادر کوچکترشون زندگی می کنن و تا حالا نشده ببینم حساسیتی از این نوع برای مادر و برادرشون داشته باشن. طبق گفته های خودشون این حساسیت و تعصب در خانوادشون برای مردها نسبت به همسرشون هست.
    - طی چند روز اخیر چندین بار برای مراجعه به مشاوره باهاشون صحبت کردم ولی ایشون گفتن که پیش مشاور نمیان و خودم تنهایی برم. به نظرتون تنهایی پیش مشاور رفتن میتونه کارساز باشه؟. اخه بیشتر خودم قصد داشتم که مشاور با ایشون هم صحبت کنه و صرفا براساس حرفهای من نتیجه گیری انجام نشه.
    - برای تمام حرفها و حساسیتهاشون دلیل دارن اما اون دلایل از نظر من قابل قبول و توجیه پذیر نیست. مثلا برای بیرون رفتن میگن حتما باید با خودم بیرون بری و استدلالشون این هست که اگه من پیشت باشم خودم حواسم بهت هست و کسی نمیتونه چیزی بگه و نگاه بد کنه و ... اما من بسیار ساده میگردم. اهل ارایش کردن و جلب توجه نیستم. تو محیط کار مانتو ازاد با مقنعه بلند میپوشیدم و با حجاب کامل بودم و خداروشکر تاالان مورد خاصی برام پیش نیومده که کسی بخواد تمام وقت ازم محافظت کنه.
    - یه مورد دیگه اینکه شاید بتونه به راهنمایی ها کمک کنه و اینکه دوستان فرمودن ممکنه به دلیل وقایع گذشته ایشون باشه این هست که حدود 2 سال پیش از اشنایی با بنده با دخترخانمی به مدت 4 سال نامزد بودن. طبق گفته خودشون به دلیل سختگیری های زیادی که خانواده دختر داشتن و همچنین با عرض معذرت متوجه شدن که دخترخانم فاقدباکرگی هستن ازشون جداشدن. در مورد رابطه گذشتشون خیلی سربسته به من گفتن و وقتی سوالی هم پرسیدم خیلی سربسته جواب دادن و میگن اون رابطه تموم شده و دیگه نمیخوان راجع بهش صحبت کنن. اما من نمیدونم که اون دخترخانم به خاطر رفتاراین اقاجداشدن یااینکه این اقابه خاطر این چیزها جداشدن. الان دارم باخودم فکر میکنم که شاید به خاطر تاثیری که ایشون از رابطه گذاشتشون داشتن دارن این رفتارهارو با من انجام میدن.
    اولا برو تحقیق خانم قبلی رو بکن
    بعد چرا خودت رو گول می زنی ؟
    مدیر همدردی نمی تونه رک بهت بگه ، علائمی که گفت کاملا روشن و واضح هست
    این آقا به درد شما و هیچ خانم دیگه نمی خوره
    فردا رفتی تو زندگی به خدا و پیغمبر فحش ندی این چی بود گیرم اومد ، دیگه از این علامت تابلو تر ؟

  5. 2 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    amal (یکشنبه 11 تیر 96), نیکیا (شنبه 10 تیر 96)

  6. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مهر 96 [ 23:33]
    تاریخ عضویت
    1396-4-02
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    116
    سطح
    2
    Points: 116, Level: 2
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 34.0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    میخواستم نطرمو بدم در مورد این تاپیک ماشالله همه ی دوستان کاملا علمی بحث کردند من تحصیلاتم مالی هست و نمیتونم مثل سایر دوستان راهنماییتون کنم بیایید یکم مثبت نگاه کنیم یکسری از اقایون دوست دارند مالک کسی شوند تا حالا شریک که میتونه از علاقه زیاد باشه نسبت به طرف مقابل فک میکنند اگر بره طرفشون سر کار دارند با بقیه تقسیمش میکنند اما همین که خیالشون راحت بشه که طرف مقابلشون هم به همین مقدار علاقه مند هست یکم کوتاه میان مخصوصا بعد از ازدواج که این احساس تملک کامل شده است و سعی کنیم خودمون رو در بند این مدارک تحصیلی نبینیم که حالا من زحمت کشیدم درس خوندم مدرک گرفتم حالا باید از صبح تا شب کار کنم تا احساس مفید بودن بهم دست بده مطمئن باشید ایشون وقتی ببینند که شما کاری دارید که قرار نبست تمام انرژی شمارو بگیرد مخالفت نخواهند کرد اقایون از خانوما یکم خانومی میخواند نه دور از جون تراکتور (والا من یک سری همکار خانم دارم اینقد حرص و جوش کار میزنند از صد تا مرد مرد تر شدند روحیه ی ی خانم رو به ندرت درشون میبینم ) شما به نظرم پیشنهاد کار پاره وقت رو بده و البته در محیط مناسب ببینید نظرشون چیه فکر نمیکنم کاملا مخالفت کنند . خیره ایشالله

  7. 3 کاربر از پست مفید Mr Analyzer تشکرکرده اند .

    amal (یکشنبه 11 تیر 96), Quality (سه شنبه 24 مرداد 96), جوادیان (یکشنبه 11 تیر 96)

  8. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط farhad. نمایش پست ها
    سلام
    میخواستم نطرمو بدم در مورد این تاپیک ماشالله همه ی دوستان کاملا علمی بحث کردند من تحصیلاتم مالی هست و نمیتونم مثل سایر دوستان راهنماییتون کنم بیایید یکم مثبت نگاه کنیم یکسری از اقایون دوست دارند مالک کسی شوند تا حالا شریک که میتونه از علاقه زیاد باشه نسبت به طرف مقابل فک میکنند اگر بره طرفشون سر کار دارند با بقیه تقسیمش میکنند اما همین که خیالشون راحت بشه که طرف مقابلشون هم به همین مقدار علاقه مند هست یکم کوتاه میان مخصوصا بعد از ازدواج که این احساس تملک مام انرژی شمارو بگیرد مخالفت نخواهند کرد اقایون از خانوما یکم خانومی میخواند نه دور از جون تراکتور (والا من یک سری همکار خانم دارم اینقد حرص و جوش کار میزنند از صد تا مرد مرد تر شدند روحیه ی ی خانم رو به ندرت درشون میبینم ) شما به نظرم پیشنهاد کار پاره وقت رو بده و البته در محیط مناسب ببینید نظرشون چیه فکر نمیکنم کاملا مخالفت کنند . خیره ایشالله
    شما اصلا مطلب رو خوندید ؟
    می گه بدون من بیرون نرو ، بعد شما می گی پیشنهاد کار پاره وقت بده ؟
    ---
    خانم عزیز یه چرخی تو کانال بزن ، مورد مثل شما زیاد هست ، توجه به حرف های بقیه هم نکن ، آدم ها تو نامزدی همیشه بهترین حالت و البته حتی ظاهر سازی می کنند چه برسه به بعد ازدواج

  9. 3 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    amal (دوشنبه 12 تیر 96), نیکیا (دوشنبه 12 تیر 96), المای (دوشنبه 12 تیر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 مهر 92, 09:34
  2. +نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: شنبه 14 اردیبهشت 92, 00:02
  3. پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 87, 10:26
  4. * نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن عدم آمادگی برای ازدواج در ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 26 بهمن 87, 11:28
  5. +علاقه دختر به پسری که اختلاف سنی زیادی دارند
    توسط dawn_hme در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 اردیبهشت 87, 02:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.