
نوشته اصلی توسط
mohammad89
سلام
چون مذهبی هستید فقط خواستم یک نکته رو یاداور بشم که به ازای شاغل شدن خانمها به همون تعداد آقایون بیکار میشن،مگر در مشاغل خاص مثل معلمی و ...
در واقع شما جای یک مردی که مي توانند همان كار را بهتر ازشما انجام دهد و اتفاقا تحصیلات دارد رو میگیرید . انتخاب با وجدان خودتون با این شرایط افتصادی و شرایط کار که کارفرماها تمایل به استفاده از نیرو خانم دارن به دلایل مختلف.
نکته بعدی نقش مادران در تربیت کودکان پررنگ تر است مخصوصا در 5 سال ابتدای زندگی فرزند که تقریبا اکثر خانم های شاغل از اون غافل میشن
علاقه مندی ها (Bookmarks)