به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 تیر 00 [ 19:21]
    تاریخ عضویت
    1393-1-17
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    6,926
    سطح
    54
    Points: 6,926, Level: 54
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amal نمایش پست ها
    دختری 32 ساله از یک خانواده کاملا مذهبی هستم. فرزند اول خانواده و دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشم. یک خواهر و یک برادر دارم که هردو دانشجوی کارشناسی ارشد می باشند.حدود 6 ماه هست که باپسری که از فامیل دور هستند نامزد کردم. میشه گفت حدود80 درصد وجه اشتراک داریم و طبق گفته ایشون به بنده علاقه زیاد دارند. بنده هم به ایشون علاقمندم فقط یه سری مسایل وجود داره که تاحدودی من رو دچار تردید کرده و تصمیم گرفتم این تاپیک ایجاد کنم و از همفکری شمادوستان گرامی استفاده کنم.من سعی کردم همیشه شخصیت مستقلی داشته باشم و به اشتغال خارج از منزل بارعایت کامل شیونات اسلامی خیلی علاقمندم. اما ایشون مخالف صددرصد اشتغال خانم ها در بیرون از منزل می باشند. اما برای من بسیار سخته که شاغل نباشم. لازم به ذکر است که من تا حدود سه ماه پیش در شرکتی خصوصی باحقوق بسیارخوب مشغول به کار بودم و به دلیل یه سری مسایل کاری مجبوربه جدایی از محیط کار شدم. از بعدازاین جریان، نامزد بنده اجازه ندادن که حتی واسه یه شرکت رزومه ارسال کنم. و تو این مدت که تو خونه بودم خیلی برام سخت گذشته. مسیله دیگه اینکه ایشون گفتند که من فقط باخودشون میتونم هرجا برم وحتی بیرون رفتن من با خانوادم دارن محدود میکنن. ووقتی دلایل اینکارها رو میپرسم میگن که یه آقا باید همین قدر تعصبی باشه! خواهشمندم نسبت به موارد گفته شده من رو راهنمایی کنید و به نظرشما این رفتارها در زندگی آینده برای بنده مشکل ایجاد میکنه یا خیر؟
    دوست گرامی فرصت نکردم کل پست های شما رو مطالعه کنم اما باتوجه به مواردی گفتید این فرد در حال حاضر به طور گسترده از مکانیسم های دفاعی فرافکنی (این مکانیسم جزو مکانیسم خطرناک به حساب می اید که در کتاب های روانکاوی جزو مکانیسم های آسیب زا(خودشیفتگی) که استفاده کم اون بسیار نامطلوب است محسوب می شود)و دلیل تراشی(که مکانسیم که نوروتیک به حساب می اید ) استفاده می کند که نشانه خوبی نیست لطفا از خصوصیاتش بیشتر بنوسید مثلا آیا به همه کس و به همه چیز مشکوک است یا فقط در مورد شما این شما این طور است؟ از دیدگاه روانپزشکی و روانشناسی دلیل موضوع بیشتر به اتفاقات دوران کودکی و رویداد ها تروماتیک گذشته مربوط میشود موفق باشید

  2. کاربر روبرو از پست مفید behnamcp تشکرکرده است .

    amal (شنبه 10 تیر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 مهر 92, 09:34
  2. +نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: شنبه 14 اردیبهشت 92, 00:02
  3. پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 87, 10:26
  4. * نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن عدم آمادگی برای ازدواج در ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 26 بهمن 87, 11:28
  5. +علاقه دختر به پسری که اختلاف سنی زیادی دارند
    توسط dawn_hme در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 اردیبهشت 87, 02:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.