من معتقدم مهم نیست طرف از چه طریق با ما اشنا میشود مهم این است که بدون هیچ وابستگی و با عقل طرف را انتخاب کنیم و مواظب باشیم احساسی نشویم
بنابراین شما بخانوادت میتونی بگی معرفی شده و خیلی سطحی ازین موضوع رد بشی
امابنظرم به خانوم ابتدا مطرح کن اما اگر ایشون گفت زدوه و من اصلااا امادگی ندارم شما هم بگو پس دیگه رابطه تلفنی و ......رو قطع میکنی وواقعا هم این ارتباط بی هدف رو قطع کن چون ارتباطهای صرفا دوستی که احساسات. درگیر میشه بشدت مخربن
اگر ایشون گفت میتونی رسما وارد شی اصلااا لازم نیست طریقه اشناییتون رو بیان کنی و به معرفی کردن اکتفا کن
اگر ایشون اکی نداد ممکنه ناراحت بشی ولی اصلاااا خودت رو بیش از حد درگیر نکن چرا که شما هم بهتر ه پخته تر بشی یادت باشه درصورت شنیدن جواب منفی اگر تونستی خودت لو قانع کنی و راحت بیرون بکشی نشونه عقلانیت و بلوغ شماست








علاقه مندی ها (Bookmarks)