به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 102

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 شهریور 96 [ 00:37]
    تاریخ عضویت
    1394-4-23
    نوشته ها
    641
    امتیاز
    12,858
    سطح
    74
    Points: 12,858, Level: 74
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 392
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 767 در 424 پست

    Rep Power
    113
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دشلائث_دشسهئ نمایش پست ها
    یه جورایی مصلحتی که میگید برام نامفهومه
    منظورم اینه که اگه می گیم که مصلحتی توش بوده که حاجت روا نشدیم
    پس همه اتفاقاتی که برامون می افته باید چیزایی باشه که به مصلحتمونه پس چرا این همه اتفاق هایی که خواستمون نبوده و مصلحتمون هم نبوده چرا اتفاق افتاده لااقل خدا مانع این اتفاقات نشده حتما باید جلوی دعاهایی که به مصلحتمون نیست رو بگیره چرا جلوی اتفاقاتی که به مصلحتمون نیست رو نمی گیره
    راستی چرا جایی که به مصلحتمون نیست دعامون برآورده شه ،نمیاد مصلحت مارو در برآورده شدن اون حاجت قرار بده مگه قربونش برم خدانیست،مثلا دعا کنم مصلحتمو در برآورده شدن حاجتم قرار بده
    خداوند در قران می‌فرماید
    وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْيَسْتَجِيبُوا لِي وَلْيُؤْمِنُوا بِي لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ ﴿۱۸۶﴾ و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند [بگو] من نزديكم و دعاى دعاكننده را به هنگامى كه مرا بخواند اجابت مى ‏كنم پس [آنان] بايد فرمان مرا گردن نهند و به من ايمان آورند باشد كه راه يابند (۱۸۶
    پس اجابت دعا در این ایه سربه سر هست
    یعنی دو طرفه هست بین ما و خدا فرموده اجابت میکنم به شرطی که انها هم مرا اجابت کنند یعنی تقواو....
    که همون شرایطی که در بالا گفته شد باید ایجاد شود «پاکی از گناه و داشتن ظرفیت»
    اما اینکه گفتید چرا اتفاقهای بد میوفته برامون و......
    در ایه دیگه خداوند میفرماید ایه 79 نساء
    ما أصابَکَ من حَسَنةٍ فمن الله و ما اصابَکَ من سیِّئَةٍ فَمن نفسک...
    هر چه از خوبیها به تو رسد از جانب خداست و آنچه از بدی به تو می رسد از خود توست.
    پس با توجه به این ایه مشخصه خدا برای ما شر نمیخاد و خودمان باعثش هستیم و گاهی همذبا همون شر امتحان میشیم واگر سربلند بیایم بیرون بعد از اون به شادی خاهیم رسید
    پس نتیجه میگیریم خدا جز خیر برای ما بوجود نمی اورد اگر بدی پیش می اید از جانب خودمان است اگر خوب به کارهامون دقت کنیم کاملا اونرو حس خاهیم کرد
    ویرایش توسط ستاره زیبا : شنبه 03 تیر 96 در ساعت 21:33

  2. 5 کاربر از پست مفید ستاره زیبا تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 04 تیر 96), گیسو کمند (شنبه 03 تیر 96), نیلوفر:-) (شنبه 03 تیر 96), المای (سه شنبه 07 شهریور 96), باغبان (شنبه 03 تیر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.