یه جورایی مصلحتی که میگید برام نامفهومه
منظورم اینه که اگه می گیم که مصلحتی توش بوده که حاجت روا نشدیم
پس همه اتفاقاتی که برامون می افته باید چیزایی باشه که به مصلحتمونه پس چرا این همه اتفاق هایی که خواستمون نبوده و مصلحتمون هم نبوده چرا اتفاق افتاده لااقل خدا مانع این اتفاقات نشده حتما باید جلوی دعاهایی که به مصلحتمون نیست رو بگیره چرا جلوی اتفاقاتی که به مصلحتمون نیست رو نمی گیره
راستی چرا جایی که به مصلحتمون نیست دعامون برآورده شه ،نمیاد مصلحت مارو در برآورده شدن اون حاجت قرار بده مگه قربونش برم خدانیست،مثلا دعا کنم مصلحتمو در برآورده شدن حاجتم قرار بده







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)