
نوشته اصلی توسط
sia518
سلام.
شما تقريبا 3/4عمرتون رو گذاشتيد براي تحصيل به اميد اينكه آينده ازش بهره ببري-طبق گفته ها خودتون نامزدتون با كار كردن خانم ها مخالفن(البته من با ايشون هم نظرم)- پس با ازدواج كردن زحمات شما .....
بهتره همين اول كار سر اين موضوع به توافق برسيد و خانواده هاتون هم در جريان قرار بگيرن-
در تصميم گيري نهاييتون اين نكته رو مد نظر داشته باشيد كه بازار كار زياد جالب نيست و ممكنه كارتون رو زود از دست بديد ..... ضمنا حواستون به سن و سالتون هم باشه...
پس بهتره با نامزدتون از طريق ديپلماسي به توافق برسيد چون ممكنه بعدا پشيمون بشيد.
درپايان اينم بگم كه بعضي از آدم ها (از جمله خودم) به هيچ عنوان از تعصباتشون كوتاه نميان .
با آرزوي خوشبختي براي شما
علاقه مندی ها (Bookmarks)