خوب اینطور که معلومه ایشون بسیار کنترل گر هستن و میخوان خودتونو کاملا وقف ایشون کنید و زندگیتون بشه فقط شوهر و شوهر و فقط بگی بله چشم شوهر.
سرطان و ایدز درمان میشن ولی تعصب نه
فقط اگه میتونی یک زن وقفی باشی و کلا همه چیز و حق و حقوق و استقلال و اتتخاب و و و و و و رو ول کنی و فقط زندگیت بشه شوهرت میتونی باهاش زندگی کنی
ولی اینطوری که خودتون نوشتید شما یک زن فعال و مستقل و امروزی هستید که دوست دارید از پس خودتون بربیاید که زندگی با این مرد برای شما مساوی هست با از کار افتادن و متوقف و نیازمند و بی فایده شدن هست
از اون جایی که هیچ کدومتون نمی تونید تغییر کتید(البته شما نباید هم تغییر کنید چون مشکل اصلا از شما نیست)این زندگی به نظر من رنجی ابدی هست هرچه زودتر تمومش کنید از هیچی هم نترس این مرد اصلا به دردت نمیخوره(به هیچ وجه نمیگم مرد بدیه الان نیا از خوبی ها و مهربونیاش نگو)ولی شماها در کنار همدیگه رنگ خوشی رو نمی بینید و خوشبختی یکی مساوی هست با بدبختی اون یکی و این شما هستید که باید انتخاب کنید که تو کدوم سمت باشید فقط و فقط شما








علاقه مندی ها (Bookmarks)