به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    سلام. جناب az90 میدونید چرا به قول شما دخترای الان اینجورین ؟ و به قول شما خیلی ها گذشته خرابی دارند؟
    چون آقایون زیادی به مانند شما تنها بودن و سعی داشتند تنهاییشون رو با این افراد پر کنند، حالا برخی با ذهنیت ازدواج، برخی بدون ذهنیت ازدواج. و خیلی از افرادی که قصدشون از ابتدا ازدواج بوده، به زودی متوجه شدن خروج از تنهایی دلیل قانع کننده ای برای قبول مسئولیتی به سنگینی ازدواج نیست، برخی هم دریافتند صرفا عشق برای ازدواج کافی نیست و همان شرایطی که شما میفرمایید نداری و تضمینی هم نیست در آینده داشته باشی، چه مادی، چه معنوی شرط موجه ای برای ازدواجه. و بعد همین آقایون که تنهاییشون رو اینچنین پر کردند، اون دختر خانومی که کلی بهش قول و وعده وعید ازدواج دادند رها میکنند تا آمار این دختر خانوم ها با گذشته خراب به قول شما روز به روز افزون شه.

    اما مردی که مرده و جنم داره، مردی که برای بانوان جامعه اش عزت و احترام قائله و همه خانوم ها رو مثل خواهر خودش محترم میدونه، به خاطر تنهایی خودش، وعده ازدواج پیش فروش نمیکنه، اگه شرایطش رو داره، کاملا رسمی از طریق خانواده اش، دختر رو از خانواده اش خواستگاری میکنه، و اگر شرایطش جور نیست، عفت پیشه میکنه، تنهاییش رو با سعی و تلاش برای فراهم آوردن شرایط ازدواجش پر میکنه تا زمانی که شرایطش جور شد.

    تالار همدردی با دوستی دختر و پسر به هر قصد و هدفی مخالف هست و دلایلش رو میتونید توی مقاله های موجود در تالار مطالعه کنید.

    ضمنا حتی ازدواج از سر تنهایی امری اشتباه هست. کسی که احساس تنهایی میکنه، با ازدواج هم از تنهایی در نمیاد. احساس تنهایی باید همان دوران مجردی حل شه، هم اینکه برای ازدواج که شراکت و مسئولیت مهم و خطیری در زندگیست، بایستی دلایل، اهداف و دیدگاه متعالی تری داشت.

    لینک های زیر رو مطالعه بفرمایید:

    http://www.hamdardi.net/thread-11486.html

    http://www.hamdardi.net/thread-14782.html

    http://www.hamdardi.net/thread-32558.html
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.
    ویرایش توسط عشق آفرین : شنبه 20 خرداد 96 در ساعت 04:31

  2. 6 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    ...zahra (پنجشنبه 25 خرداد 96), Hildaa (شنبه 20 خرداد 96), khaleghezey (شنبه 20 خرداد 96), saeeded (شنبه 20 خرداد 96), tanha_va_Ghamgin (شنبه 20 خرداد 96), نادیا-7777 (شنبه 20 خرداد 96)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 96 [ 03:18]
    تاریخ عضویت
    1396-3-19
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    51
    سطح
    1
    Points: 51, Level: 1
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    3
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط عشق آفرین نمایش پست ها
    سلام. جناب az90 میدونید چرا به قول شما دخترای الان اینجورین ؟ و به قول شما خیلی ها گذشته خرابی دارند؟
    چون آقایون زیادی به مانند شما تنها بودن و سعی داشتند تنهاییشون رو با این افراد پر کنند، حالا برخی با ذهنیت ازدواج، برخی بدون ذهنیت ازدواج. و خیلی از افرادی که قصدشون از ابتدا ازدواج بوده، به زودی متوجه شدن خروج از تنهایی دلیل قانع کننده ای برای قبول مسئولیتی به سنگینی ازدواج نیست، برخی هم دریافتند صرفا عشق برای ازدواج کافی نیست و همان شرایطی که شما میفرمایید نداری و تضمینی هم نیست در آینده داشته باشی، چه مادی، چه معنوی شرط موجه ای برای ازدواجه. و بعد همین آقایون که تنهاییشون رو اینچنین پر کردند، اون دختر خانومی که کلی بهش قول و وعده وعید ازدواج دادند رها میکنند تا آمار این دختر خانوم ها با گذشته خراب به قول شما روز به روز افزون شه.

    اما مردی که مرده و جنم داره، مردی که برای بانوان جامعه اش عزت و احترام قائله و همه خانوم ها رو مثل خواهر خودش محترم میدونه، به خاطر تنهایی خودش، وعده ازدواج پیش فروش نمیکنه، اگه شرایطش رو داره، کاملا رسمی از طریق خانواده اش، دختر رو از خانواده اش خواستگاری میکنه، و اگر شرایطش جور نیست، عفت پیشه میکنه، تنهاییش رو با سعی و تلاش برای فراهم آوردن شرایط ازدواجش پر میکنه تا زمانی که شرایطش جور شد.

    تالار همدردی با دوستی دختر و پسر به هر قصد و هدفی مخالف هست و دلایلش رو میتونید توی مقاله های موجود در تالار مطالعه کنید.

    ضمنا حتی ازدواج از سر تنهایی امری اشتباه هست. کسی که احساس تنهایی میکنه، با ازدواج هم از تنهایی در نمیاد. احساس تنهایی باید همان دوران مجردی حل شه، هم اینکه برای ازدواج که شراکت و مسئولیت مهم و خطیری در زندگیست، بایستی دلایل، اهداف و دیدگاه متعالی تری داشت.

    لینک های زیر رو مطالعه بفرمایید:

    http://www.hamdardi.net/thread-11486.html

    http://www.hamdardi.net/thread-14782.html

    http://www.hamdardi.net/thread-32558.html
    سلام
    بله درسته اما زمانی هم هست بعضی دختر ها برای تنوع و... میرن دوست میشن و من بار ها دیدم اکر مقصر پسران جرا دخترا دوست میشن و به قول معروف نخ میدن ؟ یپ
    و این که چه طور در ازدواج ادم از تنهایی در نمیاد یک همسر خوب داشته باشن احساس تنهایی میکنن اون وقت ؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید az90 تشکرکرده است .

    عشق آفرین (سه شنبه 23 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوست داشتن بعد از جدایی
    توسط esteghlal در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 آبان 95, 13:18
  2. چگونگی راهنمایی یک دوست در ارتباط با فرزندش!
    توسط ایوب در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 12 مرداد 92, 07:19
  3. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10
  4. دوست دارم ازدواج کنم راهنمایی میخوام
    توسط pironi در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: شنبه 07 خرداد 90, 07:01
  5. دوست داشتن چه نشانه هایی دارد؟
    توسط دلداده در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مهر 88, 20:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.