"گفتم داروي ضدافسردگي مصرف مي كنم گفت مشكلي نداره خودم كمكت مي كنم بزاري كنار"
برادر من داروی اعصاب اعتیاد و مواد مخدر نیست که کنار بگذاری. دارو و درمان است و باید تا آخر و تاوقتی که دکتر تشخیص میده مصرف کنی. آنهم طبق دستورالعمل دکتر. وگرنه چشم بازمیکنی میبینی یه خودکشی دیگه کردی و اینبار موفق...
اینکه بعد از چشم باز کردن چی میبینی مشکل خودتون استمن که دوست ندارم جای شما باشم
در مورد دوست داشتن عجله نکن. چند ماه رفت و آمد داشته باشید تا بهتر همدیگر رو بشناسید. بعد از آن تصمیم بگیرید که همدیگر رو دوست دارید یا خیر. فعلا قول و قرار هم نگذارید. فقط آشنائی و شناخت بدون هیچگونه تعهد که حتماباهات ازدواج می کنم.
موفق باشید![]()







من که دوست ندارم جای شما باشم

علاقه مندی ها (Bookmarks)