به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 خرداد 96 [ 05:53]
    تاریخ عضویت
    1396-2-18
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    210
    سطح
    4
    Points: 210, Level: 4
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بله درست میگین.
    من هر وقت زنی رو میبینم زیباتر از منه میگم کاش منم این شکلی بودم
    اندام بهتره ، کاش منم این اندامو داشتم
    محبوبه، کاش منم محبوب بودم...
    راستش تو خونه ی ما کسی از من تعریف نمیکنه و همه عیبمو میگیرن، چرا اینجوری غذا میخوری، چرا اونجوری راه میری، چرا صورتت جوش زده، چرا موهات اینطوره و گاهیم تمسخر و توهین
    من هیچ امیدی بخودم ندارم، خودمو یه آدمی میبینم که کاش شببه دیگران بودم و همیشه استرس دارم و فکر میکنم خواستگارم الان میگه نگاه اندامش، نگا شکلش، نگا فلان و بهمان
    راستش یه تاپیکی با عنوان آیا خوب میشم زدم که دلم چهار کلمه حرف مثبت میخواست چون خودمو خوب میشناسم و نیازم به عاطفه و توجه‌ و حرف خوب.... اگر میشه توی اونم کمکم کنین مرسی

  2. کاربر روبرو از پست مفید morvarid1 تشکرکرده است .

    باغبان (سه شنبه 02 خرداد 96)

  3. #2
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط morvarid1 نمایش پست ها


    من هر وقت زنی رو میبینم زیباتر از منه میگم کاش منم این شکلی بودم
    اندام بهتره ، کاش منم این اندامو داشتم
    محبوبه، کاش منم محبوب بودم...
    راستش تو خونه ی ما کسی از من تعریف نمیکنه و همه عیبمو میگیرن، چرا اینجوری غذا میخوری، چرا اونجوری راه میری، چرا صورتت جوش زده، چرا موهات اینطوره و گاهیم تمسخر و توهین
    من هیچ امیدی بخودم ندارم، خودمو یه آدمی میبینم که کاش شببه دیگران بودم و همیشه استرس دارم و فکر میکنم خواستگارم الان میگه نگاه اندامش، نگا شکلش، نگا فلان و بهمان
    راستش یه تاپیکی با عنوان آیا خوب میشم زدم که دلم چهار کلمه حرف مثبت میخواست چون خودمو خوب میشناسم و نیازم به عاطفه و توجه‌ و حرف خوب.... اگر میشه توی اونم کمکم کنین مرسی


    سلام به زیبایی پرواز پرستوها

    آدم مورد توجه دیگران باشه زیاد خوب نیست

    خیلی درد سر داره

    آدم راحت زندگی نمیکنه .

    نمی دونم ،،شاید حرف منو باور نکنی .

    :)


    ......................

    همه آقایون این طوری که شما می گید نیستند

    بعضی از آقایون به خانوم بودن ،،به مهربانی ،،به اعتماد به نفس ،،به عزت نفس و ...طرف نگاه می کنند و ضریب بیشتری به او می دهند .

    وقتی خودت را قبول نکنی ،،،،یعنی خودت را در قفس زندانی کردی .

    خودت را باور داشته باش ،،،،همان طور که هستی ،،،،این برای شما انرژی ای میشود ،،،،برای انتقال به دیگران .


    این عکس را نگاه کن :





    دو تا لیسانس داره - ازدواج هم کرده

    دمش گرم

    شاد باش ،،، دنیا وفا نداره


    یا حق .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 02 خرداد 96 در ساعت 21:23

  4. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    maryam.mim (چهارشنبه 03 خرداد 96), جوادیان (چهارشنبه 03 خرداد 96), غبار غم (سه شنبه 02 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ارتباطات، لازمه بازاریابی موفق است
    توسط rahekhoob در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 اردیبهشت 95, 11:10
  2. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 دی 94, 09:34
  3. گناهی که شیطان هم ازآن بیزار است
    توسط mohammad89 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 01:42
  4. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 آذر 92, 15:37
  5. تنها راه گفتن حقیقت، عاشقانه حرف زدن است...
    توسط آرمان 26 در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 30 دی 87, 12:27

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.