
نوشته اصلی توسط
morvarid1
من هر وقت زنی رو میبینم زیباتر از منه میگم کاش منم این شکلی بودم
اندام بهتره ، کاش منم این اندامو داشتم
محبوبه، کاش منم محبوب بودم...
راستش تو خونه ی ما کسی از من تعریف نمیکنه و همه عیبمو میگیرن، چرا اینجوری غذا میخوری، چرا اونجوری راه میری، چرا صورتت جوش زده، چرا موهات اینطوره و گاهیم تمسخر و توهین
من هیچ امیدی بخودم ندارم، خودمو یه آدمی میبینم که کاش شببه دیگران بودم و همیشه استرس دارم و فکر میکنم خواستگارم الان میگه نگاه اندامش، نگا شکلش، نگا فلان و بهمان
راستش یه تاپیکی با عنوان آیا خوب میشم زدم که دلم چهار کلمه حرف مثبت میخواست چون خودمو خوب میشناسم و نیازم به عاطفه و توجه و حرف خوب.... اگر میشه توی اونم کمکم کنین مرسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)