به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 مهر 96 [ 08:00]
    تاریخ عضویت
    1395-12-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    3,263
    سطح
    35
    Points: 3,263, Level: 35
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    365

    تشکرشده 236 در 117 پست

    Rep Power
    37
    Array
    اگه وسط جر و بحث شما با یه مرد غریبه که به ماشینتون زده همسرتون چاقو می کشید آزار دهنده بود یا این رفتاری که الان دارن؟! یکم فک کنین، قرار نیس وقتی 90 درصد آقایون دنبال دعوا و داد و هوارن و همسر شما اینطوری نیس بگین همسرتون بی عرضه س! از نظر من فرهنگ همسر شما یه غنیمته تو این آشفته بازار جامعه.
    وقتی من با پدرم میرم ماشین سواری، پدرم یه جور وحشتناکی آماده س که الان یه پسر بزنه به ماشین من و پیاده شه برا چاقو کشی و مشت و لگد و دعوا!.....این همیشه برام استرس زا بوده، من همیشه دوس داشتم مردی که کنارمه و حالا تو هر جایگاهی که هست، پدر، پسر، عمو، برادر و ... آروم باشه. نه اینکه استرس و نگرانی بهم منتقل کنه. شما خودت کلاهتو قاضی کن ببین کدومش و دوس داری؟
    شما وقتی به یارو که زده به ماشینتون اعتراض می کنین چی عایدتون میشه؟ اون طرف میگه ببخشید؟! میگه اشتباه کردم؟! میگه حرفتون متینه؟! میگه میرم دوباره ماشین سواری یاد میگیرم؟! نخیر.....چشاشو می بنده و دهنشو باز می کنه، گیریم اگه نیفتاد به جونتون یا گازشو گرفت و رفت!

    وقتی مستاجرتون رفتار غیر فرهنگ آپارتمان نشینی داره این درست بشو نیس چون اگه قرار به درست شدن بود که اصلا چنین ویژگی درش پیدا نمی شد! در ضمن جایی که همسر شما سکوت می کنه به نظرم جایز نیس شما پیاده بشی و بگی اقا این چه وضعشه؟! حالا اگه تنها بودین یه چیز دیگه س. اون موقع شما مسئول حرکتای خودتون هستین که باز من توصیه نمی کنم چون فرهنگ آقایون ایرانی دیگه دست هیچ کسی نیاد دست ما دخترا خوب اومده (جسارت نباشه به اون ده درصد اقلیت!). یه بار استاد خانم ما با چنتا مرد دعوا می کرد، همسرشم ساکت بود، بعد از اینکه قائله ختم به خیر شد، همسرش بهش گفت می ترسیدم حواست به زمین نباشه و زمین بخوری! (ای جونم) استاد مام یه بار نگفت که چرا ازم حمایت نکردی چون خودش مشکل و حل کرد!
    اگه نظر منو بخواین باید بگم منم معتقدم که آسه بری و آسه بیای تا گربه شاخت نزنه. در ضمن قرار نیس همه حرفامونو با خشم و ناراحتی ابراز کنیم. میتونین مستاجرتون رو با زبون نرم کنین. اگه مسائل حیاتی مثا نبستن در رو رعایت نمی کنن بهتره تذکر جدی بدین نه اینکه گله و شکایت کنین. یادتون باشه که دوست پیدا کردن خیلی بهتر از اینه که دشمن تراشی کنیم (اینم باز یه اتفاقی بود که واسم تو ترمینال افتاد و محو رفتار یکی از راننده های تاکسی شدم و ازش درس گرفتم).
    به نظرم حمایت اینی که شما ازش تعریف درست کردی نیس......موفق باشی

  2. 5 کاربر از پست مفید غبار غم تشکرکرده اند .

    maryam.mim (سه شنبه 02 خرداد 96), nardil (چهارشنبه 03 خرداد 96), آوای بهشت (جمعه 05 خرداد 96), جوادیان (سه شنبه 02 خرداد 96), ستاره زیبا (شنبه 06 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.