با سلام دوست عزیز
من مرد هستم و همسرم که گفتم خانم هستند.
سطح اعتقادی در حد اعتقاد به خداوند و احترام به تمامی ادیان رییس خانمم یک آقاست که گفتم.
ممنون
تشکرشده 3 در 2 پست
با سلام دوست عزیز
من مرد هستم و همسرم که گفتم خانم هستند.
سطح اعتقادی در حد اعتقاد به خداوند و احترام به تمامی ادیان رییس خانمم یک آقاست که گفتم.
ممنون
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)