
نوشته اصلی توسط
Maleka
Aniss جان ممنونم الان تو خونه كه يواشكي ميكشم روزي ٣تاش كردم
روزی سه تارو میشه ترک کرد ... شما وقتی دور از همسرت میکشی ینی خودت میری میخری دیگه ؟ این دفه نخر که تو خونه نداشته باشی .
وقتی نباشه نبودشو تحمل میکنی بعد از چند وقت یادت میره ..
به همسرت هم نگو نکش بگو اگر میخوای بکشی به دور از من و بیرون از خونه بکش نه تو خونه که هم وسوسه میشی هم بوش اذیتت میکنه ... اینجوری جلوت نمیکشه که وسوسه بشی ... خودتو دور کن همین
قلیونم بنداز یه جایی در دسترس نباشه که دائم بکشین مگر مواقعی که دور هم جمعین
همیشه لبخند بزن......
برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..
علاقه مندی ها (Bookmarks)