در مورد برخورد با خونوادش :همانطور که بهت گفتم در جبهه انها باش هر چی گفتند با سیاست جواب بده مثلا در مورد دکترولباس دکوراسیون..........
هرچی گفتند شما حرفهاشون رو تایید کن و با تعجب بگو آهان راست میگین باید اون دکتر رو برم یا باشه هومن وسیله خونه که شما گفتی رو میرم بازار میخرم یه مدت فقط تایید حرفهاشون کن بدون چون چرا بعد که اتیششون و حساسیتشون خوابید مثلا 3_4ماه فقط به حرفشون باش بعد که باورت کردن باهاشون سرجنگ نداری !!!ازون به بعد هرچی گفتن بگو چشم باشه همون وسیله رو میخرم بعد رفتی بازار همونی که خودت میخای بخر البته اگه نظر اونها هم خوب بود بی تعصب انجام بده بعد اگه گفتن چرا این خریدی با زبون بگو اونی که شما گفته بودی خیلی قشنگ بود و عالی اما مثلا گرون بود یا تمام شده بود یا دیدم این بیشترست میشد و......اونطوری دیگه عادت میکنن شما کارای خودت میکنی و حرف اونها رو هم رد نمیکنی و تایید میکنی و هراز گاهی هم برای دلخوشیشون کا ر های اونها رو انجام بده
باید باورشونرو جلب کنی که قبولشون داری!!!و سرجنگ و مخالفت نداری و بعدا کم کم ریزریز کارهای خودت رو میکنی
همیشه باهاشون تو رودررو بگو بخند ازشون تعریف کن پشت سرشون هم همینطور مبادا هرگز گله ای ازشون بکنی اگر چیزی گفتن که خوشت نمیاد فقط یه سکوت و لبخند اصلاااا به روت نیا ر
حالا دمورد برخورد با همسر:باید اینقدر رابطه ات رو با همسرت خوب کنی که اون دیگه نره به پناهگاهی برای خریدارداشتن حرفهاش رو بزنه اگر هر مرد یا زنی تحویل گرفته بشه و تاییدبشه دیگه جای دیگه نخاهد رفت!!!!!
حتما حتما حتما سخنرانیهای دکتر حبشی بخصوص کلید مرد ایشون و اقتدار مرد دکتر رو گوش کن زندگیت زیر رو میشه ایشالله با این سخنرانی ها یاد میگیری چطور با همسرت عمیق بشی
در ضمن مثبت اندیش باش زیرا باعث میشه اگر دیگران رفتاریا حرفی خلاف میل ما بزنن تعبییر به خوبی کنیم و خودمون احساس نشاط و خوبی پیدا میکنیم و دیگه هاز هرچیزی ناراحت نمیشیم
مثلا من گاهی پیش امده سلام کردم به شخصی با اینکه نگاهم میکرده جواب نداده خوب اونلحظه هرکی باشه قاطی میکنهو....اما من تو دلم گفتم شایدذهنش جایدیگه بوده چون برا خودمم پیش اومده گفتم طرف که با من پدرکشتگی نداره و....برای همی افکارم همیشه میدم دوستام عاشقم بودن چون اصلا اهل بدگویی از دیگران نبودم
اینجوری فقط خودم با نشاط بودم.....
در مورد رفتن همسرت به خونه مادرش همیشه تشویقش کن همین باعث میشه کمتر بره ادم از چیزی که منع بشه نسبت به اونچیز حریصتر و حساستر خاهد شد اما برعکس .......








علاقه مندی ها (Bookmarks)