سلام
عزت نفس یعنی احساس ارزشمندی بدون هیچ دلیل کافی.
یعنی شما احساس ارزشمندی کنی ، نه بخاطر اینکه فلان تحصیلات رو داری ، یا ظاهر خوبی داری یا فلان هنر رو داری یا فلان ثروت رو داری یا... نه فارغ از اینا باید برای خودت ارزش قایل باشی و خودتو دوست داشته باشی و احترام بگذاری.
وقتی دایم سعی میکنی رضایت همه رو جلب کنی یعنی عزت نفس کافی نداری...
جسارت فرد دارای عزت نفس پایین ، کم است و به دنبال گرفتن تایید دیگران هست.
سعی کن آدم جسوری باشی و حرفتو بخاطر اینکه میترسی مورد پسند دیگران نباشه نخور...
خلاصش : احترام به خود ، جسارت ، منتظر تایید دیگران نبودن








علاقه مندی ها (Bookmarks)