به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 96 [ 08:04]
    تاریخ عضویت
    1395-12-04
    نوشته ها
    231
    امتیاز
    4,294
    سطح
    41
    Points: 4,294, Level: 41
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    141

    تشکرشده 512 در 186 پست

    Rep Power
    58
    Array

    Lightbulb

    سلام به پرنیای عزیز
    لازمه درباره شما چند مطلب رو بنویسم؛
    اول
    زمان خوردن در مسئله ی ازدواج... بارها تأکید کردم نتها مفید نیست بلکه مضر هم هست و افراد از قول و قرارها و خیلی چیزهای دیگه فاصله میگیرن. بنظر من شما تو این مسئله از نامزدت، تقصیرت بیشتره. این مدت با قرار گرفتن در دید عموم کنار این آقا، یجورایی با آینده خودتون بازی کردین. بفرض من اگه پسر باشم و در موقعیت ازدواج و شما رو چند بار با این آقا دیده باشم راستش اصلا بهتون پیشنهاد نمیدم! چون همش فکر میکنم چه عاشقانه هایی باهاش داشتین، چقدر خاطره و حتی به این فکر میکنم نکنه با فلانی رابطه ی جنسیم داشته... این دختره بدردم نمیخوره! اینطور میشه که مادرای پسران فامیل، دوستان و آشنایان یا خودشون قید ازدواجو باهاتون میزنن!آینده امروزه که اگر جدا بشین نمیدونین حرکت بعدی چیه. نمیدونم مگر محل زندگیتون تغییر کنه.
    من پیشنهاد. میدم در خونه خودتون مثل روال زمان مجردی بمونین و با این آقا اهتمام حجت کنین که شروطی برای ازدواج دارین و دیگه با ایشون قدم بر نمیدارین و حرف نمیزنین مگر اینکه تکلیفتونو روشن کنن.(یعنی با خانواده بیان و شما شرط بذاری همونطور که من به ایشون متعهدم ایشونم باید متعهد باشه اگر میدونه بقیه زیباترن یا تنوع طلب هست همین الان تکلیف منو معلوم کنه. یا اینکه بالاخره عقد و عروسی من زمانش کی هست) (البته ایشون با این رفتارش خیلی شک ما رو برانگیخته که لازمش اینه به مشاور مراجعه کنین حتما، حتما)
    دوم
    تو حرفاتون گفتین در منزل پدری یاد گرفتین مثل مرد سر کار برین، این همون سیاست زنونس که شما ازش غافلین. خیلی از خانواده هایی که به مال و پول مردم در ازدواج چشم میدوزن میگن دختره زشت باشه، هر چی باشه فقط پول در بیاره.‌خب وقتی شما کار میکنی هم فرصت یک زندگی دخترانه و دنیای دخترانه رو از خودت گرفتی هم باعث شدی نتونی فرق آدم با آدم رو تشخیص بدی. نمیدونی این آقا که الان طرفت اومده و بقول تو مدیریت نگاهشو نداره پس واقعا برای چی اومده؟ نکنه بخاطر درآمد منه؟!!!!
    عزیزم من نمیگم کار کردن برای زن بده اما چند عیب داره، اولش اینه خودتو در معرض افراد حقه بازی قرار میدی که چشم به درآمدت دارن... حتی ممکنه شوهرت بشینه خونه و خرجشو بدی، حداقل در جامعه ی ایرانی اینطوره. کم نداشتیم از این موارد. دومین بدیش اینه نمیدونی این دوست داشتنه و عشقه آیا واقعیه یا جهت خام کردن تو هست. سومین بدیش اینه انفدر یه خانم گاهی غرق کار میشه که زنانگیشو از یاد میبره، به خودش نمیرسه ، یادش میره یه حقی داره، فقط میدونه صبح تند تند صبحونشو بخوره و بره سر کار. چهارمین بدیش اینه از نظر قیافه شکسته میشه و این شکستگی با هیچ آرایشی درست نمیشه من خانومای شاغلو دیدم اکثرا زیر چشمشون باد کرده و سیاهه... خطوطی کم کم تو چهره در حال پدیدار شدنه و ...،. پنجمین بدیش اینه به هیچ کاری خوب نمیرسن، نه به شوهر و نیازهاش میرسن ، نه به بچه، نه به خونه، نه به تفریح.... مرد مثل بچه میمونه گاهی خیلی دوست داره زنش بهش محبت کنه و کنارش باشه اما وقتی نباشه کم کم متمایل بسمت زن های دیگه میشه حالا میخواد زنش فرشته باشه و ششمین بدی این هست حتی خود مردان بعد از مدتی مخالف کار کردن همسرشون میشن و میان میگن همسرم نیست، غذا نداریم، خونمون کثیفه و خلاء عاطفی داریم، رابطه ی جنسی خوبی نداریم و ...
    سوم
    الان در دوره ای زندگی میکنی که از هر ده دختر که از خونه خارج شن ، هشت نفر آرایش میکنن، آرایش کردن درست و حسابی ... نه اینکه یه رژ صورتی خیلی کمرنگ بزنن و چهار تا دونه مژه رو مشکی تر کنن بگن آرایش کردیم. آرایش کردن یا میکاپ چهره رو کاملا متفاوت میکنه.. سایه های رنگی در صورت، آرایش چشم ها و لب بسیار مهم هست. بعضیا اصلا قیافه ندارن ولی انقدر به تیپ و صورتشون میرسن که شما متوجه این قضیه نمیشین. پس لازمه بدونین آرایش کردن شیوه خودشو داره و واقعا باید به صورت خودتون برسین.برای تیپم اون تیپی که شیک باشه و با وقار نشونتون بده رو انتخاب کنین
    چهارم
    ناز کردن برای همسر یعنی لبخندهای ریز و کوچیک و نازک کردن نگاه، یعنی حرف های عاشقانه و چاشنی شیطنت مثل سلام عزززززیززم
    ناز کردن یعنی پوشیدن لباسهای زیبا و شاد و آرایش خوب و خنده
    یعنی گفتن عزیزم برام پاستیل بخر، لواشک میخوام...
    عزیزم لمس دستت به من آرامش میده ، من این احساسو به دنیا نمیدم
    ناز کردن یعنی شیطنت های بامزه برای همسر و ....

    ویرایش توسط yarmehrban : شنبه 02 اردیبهشت 96 در ساعت 07:32


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.