فقط 15 سال؟؟؟؟؟؟؟
یعنی شما با یه دختر بچه رابطه برقرار کردی و با هوشیاری کامل هردوتون؟؟؟؟؟شما با این سنت روی هوشیاری یه بچه حساب کردی؟خواهر من 15سالشه دیروز داشتم بهش یاد میدادم که از مدرسه میاد مانتو شلوارشو اویزون کنه و مشقاشو که نوشت وسائلشو جمع کنه و ساعت 9بخوابه.
15سال؟؟؟بابا شما دیگه کی هستی؟
اخه چطور تونستی با یه بچه 15ساله با هوشیاری رابطه داشته باشی؟مگه الکیه؟چطور به خودت این اجازه رو دادی؟
میدونی من الان دقیقا جای خانواده اون دخترم و اگر خدایی نکرده این اتفاق برای خواهرم بیوفته هیچی رو از چشم اون نمیبینم چون اون یه دختر بچه ست که عقلش هنوز نمیرسه و خوب و بد رو تشخیص نمیده.شاید بدونه بچه انسان چطور تشکیل میشه ولی نمیدونه خوب و بد چیه و ممکنه اغفال یه ادم هوس بازی مثل شما شه و در اون صورت اگر من اون اقا رو با دستای خودم خفه نکنم قطعا پدرم زنده نمیذارتش.
اینارو گفتم که متوجه باشی اصلا کار ساده و کمی نکردی.
از بحث گناهش که بگذریم قسمت انسانیش هم قابل هضم نیست.
خصوصا الان که خیلی راحت میگی ازش خوشم نمیاد و فلان و بهمان.خب که چی؟خود کرده را تدبیر نیست.
البته من اگر جای اون خانواده بودم هیچوقت حاضر نمیشدم دخترم با شما وصلت کنه حتی اگر موهاش مثل دندوناش سفید میشد.
دخترمو دست یه ادم بی وجدان هوس ران نمیسپردم که از سادگی بچه من نهایت سو استفاده رو کرده و حالا درموردش مثل یه زباله صحبت میکنه؟متوجه هستین که اون دختر بچه گلدون نیست و یه دختر بچه توی یه مملکت اسلامی و سطح فرهنگ و تفکر خودشه؟؟؟با خواهر خودت همچین کاری کنن عکس العملت چیه؟
امیدوارم یا یه جو مردانگی در وجودت باشه و بری باهاش ازدواج کنی و خوشبختش کنی یا قانون شمارو به اشد مجازات برسونه تا درسی باشه برای دیگران.
عمق فاجعه اینجاست که خیلی راحت میگین نمیخوامش و به من چسبیده.
اون پدرو مادر مگه بچه شون رو از توی سطل ماست گرفتن؟مگه اون دختر دستمال کاغذیه؟
نه در ایران و نه در قانون اسلام بلکه در هر نقطه دنیا این کار شما محکوم زشت و قابل مجازاته








علاقه مندی ها (Bookmarks)