به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 41

Threaded View

  1. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 شهریور 00 [ 16:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-10
    نوشته ها
    262
    امتیاز
    9,650
    سطح
    65
    Points: 9,650, Level: 65
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 400
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    431

    تشکرشده 376 در 164 پست

    Rep Power
    55
    Array
    فقط 15 سال؟؟؟؟؟؟؟
    یعنی شما با یه دختر بچه رابطه برقرار کردی و با هوشیاری کامل هردوتون؟؟؟؟؟شما با این سنت روی هوشیاری یه بچه حساب کردی؟خواهر من 15سالشه دیروز داشتم بهش یاد میدادم که از مدرسه میاد مانتو شلوارشو اویزون کنه و مشقاشو که نوشت وسائلشو جمع کنه و ساعت 9بخوابه.
    15سال؟؟؟بابا شما دیگه کی هستی؟
    اخه چطور تونستی با یه بچه 15ساله با هوشیاری رابطه داشته باشی؟مگه الکیه؟چطور به خودت این اجازه رو دادی؟
    میدونی من الان دقیقا جای خانواده اون دخترم و اگر خدایی نکرده این اتفاق برای خواهرم بیوفته هیچی رو از چشم اون نمیبینم چون اون یه دختر بچه ست که عقلش هنوز نمیرسه و خوب و بد رو تشخیص نمیده.شاید بدونه بچه انسان چطور تشکیل میشه ولی نمیدونه خوب و بد چیه و ممکنه اغفال یه ادم هوس بازی مثل شما شه و در اون صورت اگر من اون اقا رو با دستای خودم خفه نکنم قطعا پدرم زنده نمیذارتش.
    اینارو گفتم که متوجه باشی اصلا کار ساده و کمی نکردی.
    از بحث گناهش که بگذریم قسمت انسانیش هم قابل هضم نیست.
    خصوصا الان که خیلی راحت میگی ازش خوشم نمیاد و فلان و بهمان.خب که چی؟خود کرده را تدبیر نیست.
    البته من اگر جای اون خانواده بودم هیچوقت حاضر نمیشدم دخترم با شما وصلت کنه حتی اگر موهاش مثل دندوناش سفید میشد.
    دخترمو دست یه ادم بی وجدان هوس ران نمیسپردم که از سادگی بچه من نهایت سو استفاده رو کرده و حالا درموردش مثل یه زباله صحبت میکنه؟متوجه هستین که اون دختر بچه گلدون نیست و یه دختر بچه توی یه مملکت اسلامی و سطح فرهنگ و تفکر خودشه؟؟؟با خواهر خودت همچین کاری کنن عکس العملت چیه؟
    امیدوارم یا یه جو مردانگی در وجودت باشه و بری باهاش ازدواج کنی و خوشبختش کنی یا قانون شمارو به اشد مجازات برسونه تا درسی باشه برای دیگران.
    عمق فاجعه اینجاست که خیلی راحت میگین نمیخوامش و به من چسبیده.
    اون پدرو مادر مگه بچه شون رو از توی سطل ماست گرفتن؟مگه اون دختر دستمال کاغذیه؟
    نه در ایران و نه در قانون اسلام بلکه در هر نقطه دنیا این کار شما محکوم زشت و قابل مجازاته

  2. 4 کاربر از پست مفید ZENDEGIBEHTAR تشکرکرده اند .

    ...zahra (جمعه 12 خرداد 96), نادیا-7777 (چهارشنبه 30 فروردین 96), Ye_Doost (سه شنبه 29 فروردین 96), جوادیان (سه شنبه 29 فروردین 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.