دوست عزيز اگه تاپيك هارو خوب بخونيد متوجه ميشيد در ابتدا ايشون گفتن خيلي وقته جدا شدن و پيش پدر مادرشون زندگي ميكنن رو اين حساب و بخاطر اينكه از نظر ورزشي تو يك رشته بوديم و ي جورايي تو ورزش استاد من بودن و شرايطشون تو جدايي شبيه من بود باهاشون ارتباط برقرار كردم
و اصلاً قصد ازدواج نداشتم و ميخاستم از ي دوستي ساده فراتر نره
من كارمندم و خودم درامد خوبي دارم و بهيج عنوان نيازي ب پول ايشون نداشتم
و اون زمان ن تنها عذاب وجدان نداشنم بلكه ازينكه ديگه بعد سه سال تنهايي تنها نبودم خوشحال بودم
تا زماني ك متوجه اين قضيه شدم و ازون ب بعد واقعاً عذاب وجدان داشتم
باغبان عزيز واقعاً ممنون از اينكه انقدر با حوصله برام وقت گذاشتيد و راهنمايي كرديد
ي چيزي كه هست من اصلاً عاشق ايشون نيستم و در حد وابستگي كه كاملاً طبيعي هست
چند روزه دارم سعي ميكنم مشغولياتمو بالا ببرم و با ورزش و ارتباط بيشتر با دانشجوها فكرمو ب جاهاي ديگه بكشونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)