خدا رو شكر كه اين باورهاي پوچ و احمقانه از ديدگان مردم اين مرز و بوم كنار رفتند. واقعا بايد دليلي براي چند صد سال عقب موندگي ما نسبت به سايرين وجود مي داشت!!!