خدا رو شكر كه اين باورهاي پوچ و احمقانه از ديدگان مردم اين مرز و بوم كنار رفتند. واقعا بايد دليلي براي چند صد سال عقب موندگي ما نسبت به سايرين وجود مي داشت!!!
تشکرشده 502 در 230 پست
خدا رو شكر كه اين باورهاي پوچ و احمقانه از ديدگان مردم اين مرز و بوم كنار رفتند. واقعا بايد دليلي براي چند صد سال عقب موندگي ما نسبت به سايرين وجود مي داشت!!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)