به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    نگاه کنید حداقل چیز های منفی که من متوجه شدم:

    1- احساسات متناقص آقا
    2- اختلاف شهر ها
    3-طولانی شدن رابطه بی تعهد
    4- عدم اطلاع والدین
    5-سن پایین شما
    6-رابطه مجازی
    7- عدم شناخت واقعی از همدیگر
    8- عدم توجه به تابلو های خطر ( رفتار های آقا با دیگران که احساسات شما نمی گذاره قبول کنید )
    --------------

    همانطور که خودتون اشاره کردین، احساسات و وابستگی که در شما پدید اومده مانع از تحقق تصمیم گیری عقلانی میشه.

    هر کدام از مواردی که عنوان کردم، در صورتیکه تدبیر مناسبی پشتش نباشه، با خودش چالش های بزرگی رو همراه می آورد. حالا شما فقط به نظر من و با این معرفی کوتاهی که داشتین، 8 مورد مختلف رو همزمان تو این رابطه با خودتون به دوش میکشید.

    --------------

    شما سن پایینی دارید، حدودا سه تا چهار سال دیگه، نگرشتون به زندگی عوض میشه، کمی پخته تر میشوید، تنها کار عاقلانه ای که تو این سن میتونید بکنید، اینه که جلوی سرکشی احساسات و حضور در این روابط رو بگیرید.
    اگر هم احساس میکنید، وقت ازدواج شما سر رسیده حتما از طریق خانواده و با تکیه به ایشان جلو برید.

    ---------------

    به عنوان یه پسر بهتون میگم که شما تو این رابطه از طرف آقا سر کار هستین.
    پیشنهاد میکنم، بدون کوچکترین صحبتی از ایشان فاصله بگیرید و پاسخگوی ایشان نباشید.

    --------------


  2. 3 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    yarmehrban (چهارشنبه 23 فروردین 96), ستاره زیبا (چهارشنبه 23 فروردین 96), سرشار (چهارشنبه 23 فروردین 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تلاش یکطرفه تا کی؟.دارم نا امید میشم.
    توسط دلسا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 فروردین 93, 01:51
  2. اظهار تمایل همکار خانم به ازدواج و نحوه رد بدون دلخوری؟
    توسط sayrex در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 شهریور 91, 23:38
  3. خدای مهربونم منو میبینی؟
    توسط پریماه در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 آبان 89, 13:00
  4. چگونگی کنترل تمایل به جنس مخالف در نوجوانی؟
    توسط *nadia* در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 آبان 89, 01:10
  5. آیا دوستی مادام العمر هستید یا دوست روزهای خوشی؟
    توسط حسین پور در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 26 بهمن 87, 00:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.