نگاه کنید حداقل چیز های منفی که من متوجه شدم:
1- احساسات متناقص آقا
2- اختلاف شهر ها
3-طولانی شدن رابطه بی تعهد
4- عدم اطلاع والدین
5-سن پایین شما
6-رابطه مجازی
7- عدم شناخت واقعی از همدیگر
8- عدم توجه به تابلو های خطر ( رفتار های آقا با دیگران که احساسات شما نمی گذاره قبول کنید )
--------------
همانطور که خودتون اشاره کردین، احساسات و وابستگی که در شما پدید اومده مانع از تحقق تصمیم گیری عقلانی میشه.
هر کدام از مواردی که عنوان کردم، در صورتیکه تدبیر مناسبی پشتش نباشه، با خودش چالش های بزرگی رو همراه می آورد. حالا شما فقط به نظر من و با این معرفی کوتاهی که داشتین، 8 مورد مختلف رو همزمان تو این رابطه با خودتون به دوش میکشید.
--------------
شما سن پایینی دارید، حدودا سه تا چهار سال دیگه، نگرشتون به زندگی عوض میشه، کمی پخته تر میشوید، تنها کار عاقلانه ای که تو این سن میتونید بکنید، اینه که جلوی سرکشی احساسات و حضور در این روابط رو بگیرید.
اگر هم احساس میکنید، وقت ازدواج شما سر رسیده حتما از طریق خانواده و با تکیه به ایشان جلو برید.
---------------
به عنوان یه پسر بهتون میگم که شما تو این رابطه از طرف آقا سر کار هستین.
پیشنهاد میکنم، بدون کوچکترین صحبتی از ایشان فاصله بگیرید و پاسخگوی ایشان نباشید.
--------------








علاقه مندی ها (Bookmarks)