دختر خوب تو فقط نرثیه سرایی میکنی نه در جدا شدن قاطعی نه در ساختن زندگی عاشقانه خود من و دستان دیگر در تاپیکهای قبلیت کلی راهکار. بهت دادیم و ما که سنمون بیشتره و تجربیاتمون بیشتر ه گفتیم که مشکل شما در نوع نگاه شماست و اینکه هنوز اصلا امادگی ازدواج نداری و همسرت مشکل خاص و غیر عادی نداره
اخه چرا حرفرگوش نمیدی یه روزی بع این حرفها میرسی که خییییلییی دیره
من. جای شما باشم میگم قاطعانه برا خودم یه فرصت چند ماههه میذارم میرم مهارتهای زندگی رو یاد میگیرم و.......مطمینم اگر بری یاد بگیری خشبخت میشی
ما اینجا به بعضی کاربرها میگیم برو طلاق بگیر و خودت راحت کن
اما به شما میگیم برو خودت و رفتار و دیدگاهت رو درست کن
شما حتی با مادرت مثل دشمن خونی رفتار میکنی
حتما پیش یک روانشناس حاذق برو. تا دیدگاهت به زندگی تغییر کنه
الان من مطمینم چندروز دیگه میای پست میذاری من دارم داغون مشم من نمیخامش و.... دختر خوب حرف مارو هم گوش کن نتیجه نگرفتی قاطانه جدا شو
هیچ کس نمیتونه ما رو مجبور کنه کاری رو که نمیخاهیمانجام بدیم مگر اینکه خودمان بخاهیم حتی یک درصد
پس نه مادرت خالص باعث ازدواجت شدهو نه خانوادت خاص مانع طلاقند
یکم بالغ شو لطفا








علاقه مندی ها (Bookmarks)