سلام
دوست عزیز سستی و کاهلی در نماز فقط و فقط با نماز اول وقت حل میشه ..
وقتی دیدید اذان میده همه کارهاتونو تعطیل کنید و برید سر وقت نماز.. چون در این حالت هم نشاط نماز خوندن میاد سراغه ادم.. و هم چون لحظات عرفانی هستش نماز به ادم میچسبه .. اگه یه ماه مستمر سر وقت بخونید خواهید دید که بعد اول وقت , خوندنش سخت تره
اگه جانماز ندارین یه جانمازه زیبا بخرید








علاقه مندی ها (Bookmarks)