به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 خرداد 97 [ 04:49]
    تاریخ عضویت
    1395-3-05
    نوشته ها
    138
    امتیاز
    2,771
    سطح
    32
    Points: 2,771, Level: 32
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    79

    تشکرشده 133 در 75 پست

    Rep Power
    30
    Array
    دختر بدبینی شدیدی داری شما معتقدی که اصلا دنیا جای خوبی نیست و آدما هم خوب نیستن که واضحا این ها اول از خودتون شروع شده و احتمالا از کودکی چون نه خودت رو خوب و دوست داشتنی میبینی(احساس ناکافی بودن در درونتون موج میزنه) و نه دیگران رو دوست داشتنی میبینی پس بنابراین میگی من بد هستم و بقیه بد هستن پس رابطه هم بده
    همسرت هم کاملا فهمیده میخواست واست یک دوست صمیمی پیدا کنه که از انزوا در بیای و اعتماد به نفست بهتر بشه و اون دختر رو محترم و قابل اعتماد معرفی کرده تا شما بتونی شک و گارد دفاعی تونو در مقابل ایشون کمتر کنید که واقعا کار عالی و سنجیده ای بود از همه حرف هاش هم میشد سنجیدگی و هوش بالاشو دید قدرشو بدون همچنین مردی چیزی نیست که گیر هر کسی بیاد ولی متاسفانه شما فکر کردی ایشون با همسرت میخواد رابطه برقرار کنه آخه اگه قرار بود باهاش رابطه داشته باشه باید اونو ازتون مخفی کنه نه شمارو مستقیم ببره سمتش و بگه باهام رفیق باشید

    نمیدونم شما چرا دودستی چسبیدی به افکار قدیمی خودت که هیچ چیزی جز ضرر و نابودی روانت نداشته هرچی مانع شادی تو هست رو بریز بیرون و از انزوا بیا بیرون و خودت و جامعه رو دوست داشته باش باید مثبت اندیشی و اعتماد رو یاد بگیری لازم نیست یهویی تغییر کنی شما یک قدم یک قدم و یک نفر یک نفر شروع کن به آدم ها اعتماد کن و بعد اینکه بفهمی حقیقت دنیا با افکارت چقدر متفاوته حالت بهتر میشه ولی متاسفانه به افکار اشتباهت خیلی محکم پایبندی لازم تغییر شک به اون هاست و شک به خودت
    در کل میگم این طریقه درست رفتار با اجتماع و همسرت و از همه مهم تر خودت نیست نمیدونم ریشه این طریقه رفتار با خودت چیه ولی مراجعه به روان شناس اونجا خیلی رایج هست راحت به همسرت بگو برات یه وقت بگیره برو و این مشکلات رو حل کن
    و اصلا انتظار نداشته باش اون مثل شما بشه اون اثرات مثل شما شدن رو دیده مگه ........ هست بیاد مثل شما رفتار کنه که آخر و عاقبتش بشه این
    بابت پاراگراف آخر عذر میخودم ولی از این مودبانه تر نمیتونستم بگم

  2. 2 کاربر از پست مفید mehdi.ma.mm تشکرکرده اند .

    Ramin231 (پنجشنبه 12 اسفند 95), yekdokhtar (پنجشنبه 12 اسفند 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.