سلام تنهایی جان.. خیلی ناراحت شدم که با اینکه برخلاف میلت مطابق با خواسته همسرت عمل کردی ولی همچنان مورد قدرنشناسی قرار گرفتی..عزیزم اینجور تیپ شخصیت ها آدم های منافع طلبی هستن سعی کن با رفتارت اصلا کوتاه نیای از این به بعد بیشتر به خواسته هات احترام بذار.. بقول دوستمون خودت رو کنار بکش و بگو هر جور خونواده م صلاح بدونن.. یکم بیشتر براش ناز کن البته بعد از تماسش.. بگو که مورد بی مهری قرار گرفتی وقتی به خواست تو و بخاطر تو حاضر به زندگی مشترک شدم.. سعی کن منطقی باشی و درک کنی که ادامه این زندگی با این مدل رفتاری ایشون به مراتب سخت تر تحمل دوران مجردیه.. سعی کن این بار همه چیز با خواست و احترام تو پیش بره..به هیچ وجه خودت پیش قدم نشو..
برات دعا میکنم عزیزم








علاقه مندی ها (Bookmarks)