مشکلاتی که شما فرمودید برای محدودیت 3 پست هم صدق می کنه. پس بکنیمش 0 پست؟
به خاطر چند نفر که قانون رو رعایت نمی کنند جاده رو که نباید بست. خیلی راحت میشه بعد از تذکر حساب کاربری شون رو موقتا یا دایم بست. من فکر می کنم ددیل اصلی مدیریت متفاوت از نظر شما باشه.
- - - Updated - - -
سلام
از راهنمای تان متشکرم. البته می تونست خیلی بهتر و مفیدتر هم طراحی بشه
باز هم متشکرم![]()









پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)