میس بیوتی عزیز بازم ازت ممنونم
نمیدونم چرا اینجوری میشم . اتفاقا دیشب در مورد دادگاه با مشاور تلفنی که در جریانه زندگیمه صحبت کردم و ایشون هم خیلی اصرار داشت که من امروز صبح خودم آماده بشم و شناسنامم رو بردارم و بهش بگم امروز دوشنبه هست باید بریم دادگاه . شب تصمیم گرفتم اینکارو بکنم ولی صبح اصلا جربزه نداشتم البته مثل همیشه مظلوم و ضعیف نشون ندادم فقط بی تفاوت بودم که شوهرم ظهر کفش ها رو آورد و بهم گفت ببین اندازت هست برای عید خریدم








علاقه مندی ها (Bookmarks)