اینکه شما جراحی کردین و ممکنه مورد خوبی برای ازدواج نداشته باشین دلیل نمیشه زندگی یه زن دیگه رو هم تباه کنین.
من شک ندارم اگر شما قاطع و محکم به اون مثلا مرد بگین هیچ تمایلی به ایشون ندارین و سیم کارتتون رو عوض کیین ایشون میره و پشت سرشم نگاه نمیکنه.
چه ابرویی قراره از شما بره؟شما بهشون بگین من ابروتو میبرم.
برعکس شده؟مگه شما متاهلی که میترسی.
دو دقیقه بیشین با خودت فکر کن و خداتو در نظر بگیر.این کار درسته واقعا؟دوست داری با عزیزانت حالا به هر دلیل و منطق و توجیح چنین رفتاری بشه؟
شما که هم جنس اون خانمی نتونی درکش کنی دیگه کی باید اینکارو کنه؟
شما خودتم به اون اقا تمایل داری وگرنه یه چیزی میگفتی که ازت تنفر شه و اب پاکی رو میریختی روی دستش.
نکنه مجنونه و عشق کر و کورش کرده؟چیزی دستش ندارین کاریم نکردین بعد اینقدر به شما دلبسته شده اونوقت به زن عقدی خودش که با هم وقت گذروندن و کنار هم بودن حسی نداره؟فقط چون گفته قدت کوتاه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)