سلام دوست عزیز
دلیل های مختلفی میتونه داشته باشه....
حالا چرا اینقدر مهمه که بابتش پست گذاشتی؟!؟
خب جواب نداده دیگه....
منم برام پیش اومده که یه وقت هایی جواب ندادم....حالا به دلایل مختلف
مثلا همین الان که در جریان کارهای طلاقم هستم ،هر کس بهم پیام میده جواب نمیدم...چون حوصله و اعصابش رو ندارم....








علاقه مندی ها (Bookmarks)