به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 76

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 بهمن 95 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1395-2-05
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,222
    سطح
    19
    Points: 1,222, Level: 19
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 43 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرزانه متولد 75 نمایش پست ها
    شوهرم پسر غد و یه دنده ایه امکان نداره مشاور بیاد
    برای مشاوره ازدواج هم که اومده بود کلی منت گذاشت و گفت که کار بیهوده ای کرده و اینا سوسول بازیه بچه بازیه
    مشاور رو فقط برای روانی ها میدونه

    اصلا روشنفکر نیس و بر این عقیدست که زن از مرد پایین تره بخصوص اگه سنش پایین باشه

    من براش ارایش میکنم من زیبا هستم و مشکل خاصی ندارم
    اما اون ایراد میگیره
    با اینکه خودش منو تو اموزشگاه رانندگی ثبت نام کرده اما بازم میگه زن نباید رانندگی کنه

    مادرم خوشحاله چون من قبلا با پسرایی تو دانشگاه و فضای مجازی در ارتباط بودم مادرم میگه خوبه که داماد پولدار و با شعور پیدا شده تا بامن ازدواج کنه

    بله امکان افسردگی و احتمالش زیاده چون اینو خودم حس میکنم
    من دایم بغض دارم و حسرت گذشته و دوران مجردی رو میخورم و از اینده تاریک و مبهمم میترسم

    من شبی نیس به مرگ فکر نکنم

    با هر مشکل کوچیکی پیشینم گریه میکنم با هر اهنگی که تو دوران مجردی گوش میدادم گریه میکنم

    وقتی با اطلاعات کم و دانش کم و بی سوادی همسرم مواجه میشم دنیا رو سرم خراب میشه از اینکه من بیشتر از نامزدم بدونم و درک کنم متنفرم

    اماکاریه که شده
    اگه به خاطر خودته بشین سبک سنگین کن ببین باهاش بمونی چه خوبی هایی داره، مثلا خیلی پولداره و جوون پولدار تو این زمونه تقریبا نایابه، یا اینکه خوشتیپه ، بدیهاشم در نظر بگیر مثلا قد و یه دندست، زنو پایین تر از مرد میدونه ، بعد با وجود اینا ببین پولداریش مهمتره یا یه دنده بودنش، اینجوری تصمیم بگیر طلاق بگیر یا ازدواج کن و زندگی کن (یه تجربه: به حرف مردم اصلا اهمیت نده، ازدواج کنی یه چیز میگن نکنی یه چیز دیگه، نهایتا تو و همسرت زیر یه سقف میخواید زندگی کنید، اون باید برای تو خوب باشه، تو هم برای اون، نه هیچ چیز دیگه)

  2. کاربر روبرو از پست مفید persiangirl تشکرکرده است .

    بارن (یکشنبه 12 دی 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.