مرسی مریم جون از راهنماییت . واقعا اینو میدونم که بهترین راهکار طلاقه . ولی نمیدونم چرا اینقدر از طلاق می ترسم نمیدونم چی شده که این واژه اینقدر برام وحشتناک شده . حتی وقتی شوهرم این کلمه رو زبونش میاره دست و پام میلرزه و با رفتارم ترسم رو بهش نشون میدم . شاید علائم افسردگیه . شاید تهدید های همسرمه آخه چند بار شوهرم بهم گفته بود بعد طلاق یه روز میاد دخترم رو می دزده و با خودش میبره خارج از کشور تا نتونم پیداشون کنم تا اینجوری دق کنی و بمیری . آخه شوهرم میدونه من چقدر دخترم رو دوست دارم یا مثلا میگه بعد طلاق بیچاره میشی هیچ کس بهت ارزش نمیده تمام ارزش یک زن با شوهرش هست و از این حرفها ...







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)