تشکرشده 2 در 2 پست
تشکرشده 16 در 11 پست
نه اتفاقا بيشتر راغب ميشه بياد سمتت، يك مدت مثل خودش رفتار كن، اصلا زنگ نزن، اسمس نده، اگه زنگ زد عادى و سرد حرف بزن بعدش بگو كار دارم زود خداحافظى كن. قول ميدم بهت بعد از اين مدل رفتار كردن آنچنان بهت چسب بشه كه خودت گله كنى. اينجا تجربه داره حرف ميزنه، حرفمو گوش كن ضرر كه نميكنى هيچ، نتيجه دلخواهت رو ميگيرى.
نازنین2010 (جمعه 03 دی 95), میس بیوتی (جمعه 03 دی 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)