سلام.
چه اصراری هست ادامه بدین یا تردید کنین وقتی که هیچ کدوم از ویژگی هایی که مدنظرتون هست در ایشون نیست؟
من تعجب میکنم که قبل از اینکه برید خواستگاری نمیدونستین ایشون نه شاغله، نه حجابش متعادله، نه خانواده ش بالاتر از شماست؟! قبلش به واسطه، خانواده خودتون یا خانواده دختر نگفته بودین یه سری ویژگی خاص مدنظرتون هست؟ اون خانم هیچ، وقت و انرژی خودتون هم این وسط تلف شده ها.
حالا هیچکدوم از بقیه مواردی که گفتین هم نباشه، همین که ظاهرشون رو نپسندیدین کافیه که قضیه رو ادامه ندین.
البته شایدم دارین ایشون رو خیلی بدبینانه بررسی میکنید...