به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 خرداد 96 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    6,293
    سطح
    51
    Points: 6,293, Level: 51
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    312

    تشکرشده 273 در 107 پست

    Rep Power
    41
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سرشار نمایش پست ها
    سلام امیر جان

    ببین دوست عزیز ، من اگه جای شما بودم به هیچ وجه به صورت مستقیم و رخ در رخ خواستگاری نمیکردم ... بهت پیشنهاد میدم که از طریق یک خانم جوان در رنج سنی خود ایشون اقدام کنی که تاثیر بهتر و بیشتری خواهد داشت ( مثلا خواهرتون )

    اما اگر ترجیح میدی خودت شخصا پا پیش بذاری ، پیشنهادم اینه که در محیطی خارج از دانشگاه این اتفاق بیفته... کافیه ازش خواهش کنی که چند دقیقه از وقتش رو در اختیارت بگذاره و اگه پذیرفت در قالب چند جمله ،خیلی مختصر و مفید راجع به نیت و هدفت باهاش صحبت کنی ... در نهایت هم ازش خواهش کن که روی پیشنهادت فکر کنه و با مشورت خانواده تا چند روز آینده جواب قطعی رو به اطلاعت برسونه ... البته ممکنه این روش از خواستگاری ، به مذاق خانواده ایشون خوش نیاد و نتیجه مثبت نباشه. پس قبل از اینکه بخوای دست به ریسک بزنی ، بهتره احتمالات رو هم بسنجی.

    اگه نیتت آشنایی زیر نظر خانواده است ، حتما هر چه زودتر اقدام کن و اگر نه ، قصدی غیر از این داری ( حالا خیر یا شر ) به نظر من اصلا خودتو کوچک نکن.

    در ضمن اگه قرار است به یک ابراز علاقه ساده بسنده کنی ، همونطور که آقای مدیر گفت سایت همدردی به هیچ وجه توصیه نمیکند... در واقع این شیوه بسیار بچگانه و مخالف با سنت و عرف جامعه ماست و اگر شما با این شیوه تونستی دل دختری رو به دست بیاری ، بدون اون دختر خانم به هیچ وجه مناسب ازدواج و زندگی مشترک نیست.
    با معذرت از صاحب تاپیک

    جسارتا آقای سرشار بنده در جریان تاپیک قبلی شما بودم.
    اگه دوست داشتید جواب بدید:
    جریان شما و خواستگاری اون خانوم چی شد؟
    امیدوارم ختم به خیر شده باشه

  2. کاربر روبرو از پست مفید Shadi2 تشکرکرده است .

    سرشار (شنبه 13 آذر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 08 بهمن 00, 23:20
  2. سیگار...
    توسط شمیم الزهرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 99, 22:21
  3. در خواستگاری چی بپرسیم؟ چی نپرسیم؟
    توسط samir65 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 28 تیر 93, 23:25
  4. چطور به ترک سیگار همسرم کمک کنم؟
    توسط ابر بهاری در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 فروردین 91, 10:40
  5. برون شو ای غم از سینه که لطف یار می آید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 فروردین 91, 17:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.