به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 دی 96 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1395-6-03
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,292
    سطح
    19
    Points: 1,292, Level: 19
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 21 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    من نظر شخصی مو میگم.
    این خود ما هستیم که به یه فکر یا رویا یا هرچی پر و بال می دیم و یه آدم رو توی ذهن خودمون بت می کنیم و خودمون رو به این فکر وابسته و در نتیجه در عمل نمی تونیم نادیده بگیریمش. به نظر من شما باید این حقیقت رو بپذیرید که بالاخره "یک روز" باید برای همیشه این مساله رو که اون ادم دیگه توی زندگی شما نیست بپذیرید و برای خودتون حلش کنید.

    شما سه سال بدون اون ادم تونستید زندگی کنید و پیشرفت کنید بعد از این هم می تونید.
    اگر اون خانم به شما جواب منفی داده، خب چه اصراری هست برای اینکه حستون رو نسبت به اون فرد حفظ کنید؟ یه احساس "یک طرفه" شما رو راضی می کنه؟ به نظر من دختر و پسر فرقی نداره، هرکسی برای خودش ارزش و شخصیت داره و آدم باید به همون اندازه که عشق می ده عشق دریافته کنه (حالا نمی گم متر دستمون بگیریم) ولی احساس یک طرفه اصلا خوب نیست.
    تازه این خانم ازدواج هم کرده. شما باید اول با این مساله کنار بیایید و به جای فکر کردن به گذشته، به آینده فکر کنید. کم کم و با گذر زمان همه چیز حل میشه.
    بعدش مطمئن باشید باز هم می تونید به کس دیگه ای احساس پیدا کنید. این ویژگی ادماست که در گذر زمان می تونن چندین بار عاشق بشن ...

    البته شما کلی گفتید. نگفتید که چه چیزی شما رو توی گذشته متوقف کرده؟ چرا فکر می کنید نمی تونید به کس دیگه ای علاقه مند بشید؟

    این رو هم بگم درسته که من و بقیه دوستانی که نظر می دیم داریم از بیرون به ماجرا نگاه می کنیم ولی اکثرا از این دست مسایل داشتیم و درک می کنیم. شما با ادامه این وضعیت فقط به خودتون صدمه می زنید و انرژی و وقت و عمرتون رو هدر می دید.
    برای خودتون، احساستون و جوونی تون ارزش بیشتری قایل باشید.
    ویرایش توسط arghavan1366 : شنبه 06 آذر 95 در ساعت 23:21 دلیل: -

  2. 3 کاربر از پست مفید arghavan1366 تشکرکرده اند .

    Matarsak (شنبه 06 آذر 95), نجمه چ (شنبه 06 آذر 95), بارن (یکشنبه 07 آذر 95)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 آذر 96 [ 08:55]
    تاریخ عضویت
    1392-9-21
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    3,245
    سطح
    35
    Points: 3,245, Level: 35
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    27

    تشکرشده 21 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط arghavan1366 نمایش پست ها
    شما سه سال بدون اون ادم تونستید زندگی کنید و پیشرفت کنید بعد از این هم می تونید.
    راستش خیلی از کارهایی که تو این مدت کردم با این ذهنیت و هدف بود که روزی بتونم به کسی دوسش دارم یا فکر میکردم دوسش دارم برسم!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط arghavan1366 نمایش پست ها
    این خود ما هستیم که به یه فکر یا رویا یا هرچی پر و بال می دیم و یه آدم رو توی ذهن خودمون بت می کنیم و خودمون رو به این فکر وابسته و در نتیجه در عمل نمی تونیم نادیده بگیریمش. به نظر من شما باید این حقیقت رو بپذیرید که بالاخره "یک روز" باید برای همیشه این مساله رو که اون ادم دیگه توی زندگی شما نیست بپذیرید و برای خودتون حلش کنید.
    گاملا درسته، من تو این شش سال تو ذهنم با این خانونم زندگی میکردم، میدوستم کارم غلطه و تلاشی برای توقفش نمیکردم، چون یه جور احساس رضایت کاذب بهم القا میشد با این تفکر.

    نقل قول نوشته اصلی توسط arghavan1366 نمایش پست ها
    بعدش مطمئن باشید باز هم می تونید به کس دیگه ای احساس پیدا کنید. این ویژگی ادماست که در گذر زمان می تونن چندین بار عاشق بشن ...
    عاشق شدن اسونه ولی تجربه کردن عشق سخته، من نمیتونم کسی رو خوشبخت کنم وقتی اکثر ظرفیت ذهنم درگیر جای دیگه ای هست.
    خیلی ممنونم از وقتی گه گذاشتین و یه چیزی که جا داره بگم اینه که عشق اول خیلی فرق داره طبق شنیده های من، میگن هرگز فراموش نمیشه شاید کمرنگ شه ولی فراموش نمیشه!!! فک کنم این حالت در مورد رخ داده!!


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.