سلام
من نظر شخصی مو میگم.
این خود ما هستیم که به یه فکر یا رویا یا هرچی پر و بال می دیم و یه آدم رو توی ذهن خودمون بت می کنیم و خودمون رو به این فکر وابسته و در نتیجه در عمل نمی تونیم نادیده بگیریمش. به نظر من شما باید این حقیقت رو بپذیرید که بالاخره "یک روز" باید برای همیشه این مساله رو که اون ادم دیگه توی زندگی شما نیست بپذیرید و برای خودتون حلش کنید.
شما سه سال بدون اون ادم تونستید زندگی کنید و پیشرفت کنید بعد از این هم می تونید.
اگر اون خانم به شما جواب منفی داده، خب چه اصراری هست برای اینکه حستون رو نسبت به اون فرد حفظ کنید؟ یه احساس "یک طرفه" شما رو راضی می کنه؟ به نظر من دختر و پسر فرقی نداره، هرکسی برای خودش ارزش و شخصیت داره و آدم باید به همون اندازه که عشق می ده عشق دریافته کنه (حالا نمی گم متر دستمون بگیریم) ولی احساس یک طرفه اصلا خوب نیست.
تازه این خانم ازدواج هم کرده. شما باید اول با این مساله کنار بیایید و به جای فکر کردن به گذشته، به آینده فکر کنید. کم کم و با گذر زمان همه چیز حل میشه.
بعدش مطمئن باشید باز هم می تونید به کس دیگه ای احساس پیدا کنید. این ویژگی ادماست که در گذر زمان می تونن چندین بار عاشق بشن ...
البته شما کلی گفتید. نگفتید که چه چیزی شما رو توی گذشته متوقف کرده؟ چرا فکر می کنید نمی تونید به کس دیگه ای علاقه مند بشید؟
این رو هم بگم درسته که من و بقیه دوستانی که نظر می دیم داریم از بیرون به ماجرا نگاه می کنیم ولی اکثرا از این دست مسایل داشتیم و درک می کنیم. شما با ادامه این وضعیت فقط به خودتون صدمه می زنید و انرژی و وقت و عمرتون رو هدر می دید.
برای خودتون، احساستون و جوونی تون ارزش بیشتری قایل باشید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)