
نوشته اصلی توسط
majid70
سلام
یعنی اگر با یه دختر 160 یا حتی همقد قصد ازدواج داشته باشم نظم طبیعت بهم زدم !
اگر از دختری که مثلا باهام اختلاف قد کم داشته باشه خوشم بیاد جرم مرتکب شدم . مگه ادم میاد لباس بخره که این نشد میریم سراغ بعدی . شاید از دختری 150 سانت خوشم بیاد شایدم از همقد . من اصلا قد طرف برام مهم نیست البته دوست ندارم بلندتر ازم باشه .ولی طرز نگاه و رفتار دخترها به پسرهای قد کوتاه تحقیر امیزه در حالی که قد دست خود ادم نیست و اصولا عاملی برای فخر فروشی نیست
شما چون قذت بلنده کلا این قد کوتاه بودن کامل نمیتونید درک کنید ولی وقتی به خاطر قدت مجبور باشی نگاه های تحقیر امیز تحمل کنید میفهمید اینقدرها هم مسئله پیش پا افتاده ای نیست .
علاقه مندی ها (Bookmarks)