اگه شما با همسرت ازدواج نمی کردی و با شخص دیگه ای ازدواج میکردی الان پس اون طرفت حق داشت همین رفتار رو با تو بکنه. پس اگه همسرت اشتباه کرده تو هم همون اشتباه رو کردی بالاخره رابطه جنسی و غیر جنسی از نظر آسیب زیاد فرقی نداره چون دو نفر که با هم دوستند بالاخره وقتی کنار هم قرار میگیرند حس هایی به هم دارند.
پس زیاد به خودت مغرور نشو. و اینکه هیچ کس از اشتباه مبرا نیست مخصوصا پسری در اون سن وسال در رابطه با دختری که خودش میخاسته در اختیار فردی قرار بده. به نظر من دیگه تنبیه شده بسه . ازش بگذر و بهترین روزای عمرتونو نابود نکن. دعا کن خدا از ذهنت بیرون کنه. انقدر که تو داری به همسرت یادآوری میکنی بهش تلقین میکنی که تو آدم خیانتکاری هستی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)