سلام راستش ماها همچین عادت به ادبی و استادانه صحبت کردن نداریم البته منظورم خودم هستم
الان میشه دقیق بگید مشکلتون چیه ؟؟
خب عشقت کجا رفت چی شد؟؟
اصلا چرا رفت؟؟
الان کجاست توی این چهار سال؟؟
از کجا شروع کردید چرا اخرش این شد؟؟؟
تشکرشده 225 در 72 پست
سلام راستش ماها همچین عادت به ادبی و استادانه صحبت کردن نداریم البته منظورم خودم هستم
الان میشه دقیق بگید مشکلتون چیه ؟؟
خب عشقت کجا رفت چی شد؟؟
اصلا چرا رفت؟؟
الان کجاست توی این چهار سال؟؟
از کجا شروع کردید چرا اخرش این شد؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)